۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۴۷

عضو کمیته سیاسی سازمان آزادیبخش فلسطین:

جامعه جهانی به مسئولیت خود در قبال اقدامات خصمانه تل آویو عمل کند

جامعه جهانی به مسئولیت خود در قبال اقدامات خصمانه تل آویو عمل کند

عضو کمیته سیاسی سازمان آزادیبخش فلسطین تأکید کرد: جامعه جهانی باید به مسئولیت خود در مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی عمل کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، اسامه القواسمی عضو کمیته سیاسی سازمان آزادیبخش فلسطین از جامعه جهانی خواست که به مسئولیت حقوقی و انسانی خود در قبال اعلان جنگ و حمله رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین، اعدام‌های میدانی و کشتار کودکان و جوانان و یورش به مسجدالاقصی عمل کند.

بر اساس این گزارش، وی افزود: سکوت جامعه جهانی به مثابه پوششی برای جنایات خود علیه ملت فلسطین بهره می‌برد. این شخصیت فلسطینی از شورای امنیت و دبیر کل سازمان ملل خواست که از حلقه نگرانی و محکومیت فراتر برود و با اجرای قطعنامه‌های بین المللی، رژیم صهیونیستی را به سبب جنایاتش مورد بازخواست قرار دهد.

از سوی دیگر، حسین شیخ عضو کمیته مرکزی جنبش فتح از نشست فوق العاده رهبران فلسطینی پیرامون تشدید اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین خبر داد که طی آن تصمیمات راهبردی اتخاذ خواهد شد.

وی افزود: اشغالگران تصمیم به افزایش دامنه قتل در اراضی فلسطینی نشین گرفته‌اند و به نظامیان خود دستور به کشتن داده‌اند. آنچه رخ می‌دهد، کشتاری واقعی است که نمی‌توان در قبال آن سکوت کرد.

در همین حال، انجمن «هیأت اسلامی-مسیحی برای یاری قدس» در بیانیه‌ای امروز پنجشنبه از همه فلسطینی‌ها در همه مناطق خواست که فردا عازم مسجدالاقصی شوند تا به مقابله با صهیونیست‌ها برخیزند.

این انجمن به اشغالگران هشدار داد که تحرکات شهرک نشینان در یورش به مسجدالاقصی به انفجار اوضاع منجر خواهد شد و اشغالگران مسئول تبعات آن هستند.

کد خبر 5467144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha