۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۵۵

راوی دفاع مقدس عنوان کرد؛

ضرورت هوشیاری در برابرفتنه ایجاد شده برای مردم ایران و افغانستان

ضرورت هوشیاری در برابرفتنه ایجاد شده برای مردم ایران و افغانستان

قم-راوی دفاع مقدس گفت: باید در مقابل فتنه‌ای که دشمنان اسلام این روزها برای ملت ایران و افغانستان برپا کرده‌اند هوشیار باشیم و وحدت خود را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افطاری وحدت، شامگاه پنجشنبه با حضور خانواده‌های شهدای ایرانی و افغانستانی در جوار مزار شهدای مدافع حرم در قطعه ۳۱ بهشت معصومه (س) قم برگزار شد.

حسین کاجی از راویان دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت: شهدا گره گشایی می‌کنند و حاجت می‌دهند و قدرت زیادی دارند که باید از آنان در زندگی خود استمداد بطلبیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: شهدای مدافع حرم پشتیبان ملت‌های ایران و افغانستان هستند و باید بدانیم که مزار شهدای مدافع حرم قدمگاه امام زمان (عج) و حضرات معصومین (ع) است.

وی بیان داشت: فتنه‌ای که دشمنان اسلام این روزها برای ملت ایران و افغانستان برپا کرده‌اند به مدد شهدا نقش بر آب می‌شود و ما باید نسبت به اینگونه حوادث هوشیار باشیم و وحدت خود را در این شرایط حفظ کنیم و به شایعاتی که در فضای مجازی مطرح می‌شود توجه نکنیم.

کاجی با اشاره به کرامات شهیدان افزود: شهدا هیچکس را دست خالی بر نمی‌گردانند و کسانی که در این مراسم حضور یافتند مورد توجه شهیدان قرار خواهند گرفت و ما نباید از شهدا کم بخواهیم.

کد خبر 5467264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha