۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۳۶

معاون سیاسی استانداری بوشهر:

تعدیل نیرو در استان بوشهر پذیرفتنی نیست

 تعدیل نیرو در استان بوشهر پذیرفتنی نیست

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: هیچ‌گونه تعدیل نیرویی در استان بوشهر پذیرفتنی نیست و ضمن تثبیت معیشت کارگران، باید فضای اشتغال در استان پایدار و امید آفرین باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی ایرانی یکشنبه شب در اولین کمیسیون کارگری استان در سال ۱۴۰۱، ضمن تشکر از مساعی اعضای کمیسیون در سال گذشته و اظهار امیدواری به فراهم کردن آرامش روانی و ایجاد امنیت شغلی در محیط‌های کارگری در سال جدید، اظهار داشت: در دینی که پیامبر آن دست کارگر را می بوسد و کار و کارگر ارزشمند دانسته می‌شود، و سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبری تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گرفته و توجه به تولید ملی زمینه رشد کشور را فراهم می‌کند کارگر و مطالبات این قشر زحمتکش باید به موقع پاسخ داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه کارگران و خانواده‌های آنها نباید نگران معیشت و آینده شغلی خود باشند، گفت: هیچ‌گونه تعدیل نیرویی در استان بوشهر پذیرفته نیست و ضمن تثبیت معیشت کارگران، باید تلاش شود فضای اشتغال در استان پایدار و امید آفرین باشد.

وی گفت: کارگری که مولد و محور تولید و توسعه است باید امنیت روانی و شرایط معیشتی پایداری داشته باشد.

وی تاکید کرد: همه اعضای کمیسیون کارگری تلاش کنند تا وضعیت شرکت‌های استان و پرداخت‌های آنها در حوزه کارگری همواره مطلوب بوده و به بحران تبدیل نشود.

وی یادآور شد: کارفرما و پیمانکار متعهد در حمایت از کارگر است و در صورت کوتاهی پیمانکاران متخلف قطعاً از ابزار قانونی به موقع استفاده خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: انشاالله هفته کار و کارگر امسال کارگر و کارفرما در کنار هم با وحدت و همدلی و به شایستگی تکریم شوند و در تمام شهرستان‌ها کارگران نمونه تقدیر و تجلیل شوند.

کد خبر 5469424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      0 0
      مگه به شما فشاری میاد که این حرف رو می زنی ؟ شما استراحت کن وقت کردی برو ببین چه خبره ؟