۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۱۰

معاون بازرسی سازمان صمت فارس اعلام کرد؛

تخلف بیش از ۱۳ میلیارد ریالی ۴ واحد آهن فروش در فارس

تخلف بیش از ۱۳ میلیارد ریالی ۴ واحد آهن فروش در فارس

شیراز – معاون بازرسی سازمان صمت فارس از ارجاع پرونده تخلف بیش از ۱۳ میلیارد ریالی ۴ واحد آهن فروش به تعزیرات حکومتی فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حسنی، گفت: بر اساس بازرسی‌های انجام شده از واحدهای عرضه کننده انواع آهن آلات در سطح شهر شیراز، طی هفته گذشته از تعداد بیش از ۳۰ مورد آهن فروش بازرسی به عمل آمد.

وی تصریح کرد: در بازرسی‌ها مشاهده گردید که تعدادی از این واحدها متأسفانه علی رغم تذکرات قبلی و مکاتبات صورت گرفته و اطلاع رسانی از طریق اتحادیه مربوطه مبنی بر اینکه کالاهای خود را که جز کالاهای هدف و مشمول ثبت در سامانه جامع تجارت بوده در سامانه مذکور ثبت نام نموده اند.

حسنی اضافه کرد: بر اساس گزارش فوق الذکر تعداد ۴ واحد صنفی متخلف طبق ماده ۱۷ قانون تعزیرات حکومتی شناسایی و پرونده تخلف این چهار واحد که میزان تقریبی ۱۰۰ تن انواع آهن آلات در انبار ایشان موجود بود، به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع گردید.

حسنی در رابطه با سامانه دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه تخلفات صنفی، گفت: همشهریان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه دریافت رسیدگی به تخلفات اقتصادی موارد تخلف را به همکاران ما منعکس کنند تا بر اساس قانون برخورد لازم و قانونی صورت بپذیرد.

کد خبر 5472409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha