۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۲۵

وزیر جهاد در گفتگو با مهر:

قیمت برنج ایرانی ۶۴ هزار و ۹۰۰ تومان است/ نرخ های دیگر صحت ندارد

قیمت برنج ایرانی ۶۴ هزار و ۹۰۰ تومان است/ نرخ های دیگر صحت ندارد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: نرخ‌هایی که درباره برنج ایرانی اعلام می‌شود صحت ندارد و رقم مورد نظر وزارت جهاد کشاورزی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کیلویی ۶۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد ساداتی نژاد در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره قیمت برنج اظهار کرد: برنج خارجی در همه کشور به نرخ مصوب در حال توزیع است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: اما با توجه به اینکه امسال ۳۰ درصد خشکسالی داشتیم برنج ایرانی با کمبود عرضه مواجه شده است، بنابراین هر جا که عرضه کم شود و تقاضا افزایش یابد قیمت بالا می‌رود.

وی تصریح کرد: نرخ‌هایی که درباره برنج ایرانی اعلام می‌شود صحت ندارد و رقم مورد نظر وزارت جهاد کشاورزی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کیلویی ۶۴ هزار و ۹۰۰ تومان است که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود اما برخی از فروشگاه‌ها بالاتر از این رقم اقدام به عرضه برنج می‌کنند.

کد خبر 5478404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • میم IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      چرا دروغ میگی. قیمت برنج هاشمی کیلویی 84 هزار تومان زدن
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      آقای وزیر گویا از وضعیت موجود مطلع نیستند این نرخ‌های اعلام شده حتی روی اوراق و با امضای وزیر هم معتبر نیست و کسی اهمیتی به این نرخ‌ها نمیده.. فقط این مردم هستن که ضرر میکنن و مسوولینی که خدا خود جزای بی‌تعهدیشون رو بده..