۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۵۲

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس:

نماز عید سعید فطر در ۸۰ بقعه استان فارس اقامه می شود

نماز عید سعید فطر در ۸۰ بقعه استان فارس اقامه می شود

شیراز - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: نماز عید سعید فطر، در ۸۰ بقعه شاخص استان، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی اقامه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی ضمن اشاره به قرار داشتن در آستانه عید سعید فطر این ایام را تبریک گفت و افزود: با توجه به قرار گیری در پایان ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر اماکن مذهبی و بقاع متبرکه برای اقامه نماز عید فطر آماده شده است.

وی افزود: از میان آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه تعداد ۸۰ بقعه شاخص استان که دارای فضای بزرگ و رو باز برای اقامه نماز بوده‌اند، انتخاب شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: در شیراز از جمله این بقاع متبرکه حرم‌های مطهر امامزادگان سیدعلاءالدین حسین (ع)، علی بن حمزه (ع)، شاهداعی الی الله (ع)، سیدمحمد (ع) قصردشت، سیدمحمد (ع) محله صغاد، سیدمحمد (ع) دهپیاله، سیدتاج الدین غریب (ع) است. به گفته موسوی، علاوه بر بقاع متبرکه شاخص فارس تعداد ۲۰۰ مسجد و حسینیه در سطح فارس نیز با حضور مبلغین اعزامی به اقامه نماز عید می‌پردازند.

حجت الاسلام موسوی گفت: اقامه نماز در ساعت ۷ صبح خواهد بود و استفاده از ماسک برای نماز گزاران الزامی است، ضمن آنکه توصیه می‌شود به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جانماز و مهر شخصی نیز به همراه شرکت کنندگان در نماز عید باشد.

کد خبر 5480431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha