۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۲۰

مدیرکل مدیریت بحران بوشهر:

رسیدگی به مسائل آب از اولویت‌های مدیریت بحران استان بوشهر است

رسیدگی به مسائل آب از اولویت‌های مدیریت بحران استان بوشهر است

بوشهر- مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: توجه ویژه و رسیدگی به مسائل حوزه آب از اولویت‌های مدیریت بحران استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش دهقانی عصر یکشنبه در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم ما در حوزه مدیریت بحران، استفاده از ظرفیت و توان گروه‌های جهادی است.

وی با اشاره به کاهش بارش باران و تداوم خشکسالی‌ها خاطر نشان کرد: شناخت مخاطرات، آسیب‌ها، پیشگیری و پیش‌بینی و کاهش خطر در اولویت است و با توجه به وضعیت کمبود آب مدیریت این مهم در اولویت قرار دارد.

مدیرکل بحران استان بوشهر مبنای کار در این مدیریت را بر اساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: قانون مدیریت بحران و سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری در کاهش پیشگیری آسیب‌ها در حوادث در مدیریت بحران حاکم است.

دهقانی با بیان اینکه نگاه بیشتر بر پیشگیری، پیش‌بینی و آمادگی است تصریح کرد: شناخت مخاطرات، پیشگیری و پیش‌بینی و شناسایی آسیب‌ها مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی افزایش سطح تاب‌آوری جامعه را یکی از برنامه‌ها دانست و بیان کرد: توجه به آموزش، افزایش پوشش بیمه‌ای و طرح‌های تحقیقاتی مورد توجه قرار دارد.

کد خبر 5480691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha