۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۴۷

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

۱۰ درصد از قرارداد تیم فوتبال شهرداری همدان پرداخت شد

۱۰ درصد از قرارداد تیم فوتبال شهرداری همدان پرداخت شد

همدان- معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: با دستور شهردار و پیگیری‌های ریاست و مدیر مالی سازمان ۱۰ درصد دیگر از قرارداد تیم فوتبال شهرداری همدان پرداخت شد.

علیرضا شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پرداخت تعهدات به بازیکنان و کادرفنی و اجرایی تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: همواره در تاریخ باشگاه‌داری شهرداری همدان در رشته فوتبال به تعهدات مالی عمل شده است.

وی افزود: در فصل جدید با تمام سختی‌های و شرایط اقتصادی شهرداری همدان اما از روز نخست تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بهترین شرایط را برای تیم فوتبال فراهم کنیم.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه پیش از نوروز ۱۴۰۱، ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است، گفت: امروز نیز با دستور شهردار همدان و پیگیری و تلاش‌های رئیس و مدیر مالی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان ۱۰ درصد دیگر از قرارداد بازیکنان، کادرفنی و اجرایی تیم واریز شد.

شریفی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است تا روز پایانی مسابقات تعهدات مالی خود را پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم در پایان فصل جایگاه خوبی را کسب کنیم، بیان کرد: برای نخستین فصل حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفتن در میانه‌های جدول می‌تواند نتیجه خوبی باشد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: امیدواریم باغیرت و تعصب بازیکنان دانش کادرفنی در پایان فصل بتوانیم جایگاه تک رقمی در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور داشته باشیم.

کد خبر 5481165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha