۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۲۷

مدیرکل سابق آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی جزو شش استان برتر آموزش و پرورش در کشور است

آذربایجان شرقی جزو شش استان برتر آموزش و پرورش در کشور است

تبریز- مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی جزو شش استان برتر آموزش و پرورش در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پاشایی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، ضمن گرامیداشت هفته معلم گفت: علاقه مند به تحول و رشد آذربایجان هستم و دوستانه در کنار مدیرکل جدید خواهم بود.
وی ادامه داد: از بابت تمامی کمبودها از مردم فهیم آذربایجان شرقی عذرخواهی می‌کنم.
پاشایی اظهار کرد: به همت همکاران و بعد از گذراندن مشکلات فراوان توانستیم جزو شش استان برتر باشیم.
مدیرکل سابق آموزش و پرورش تصریح کرد: با همت و برنامه ریزی استان توانستم نیروی انسانی را ساماندهی کرده و مراکز درمانی و رفاهی در استان را توسعه دهیم.
پاشایی ضمن تأکید بر اینکه با نگاه منسجم و اولویت دار این مسئولیت را قبول کردم، ادامه داد: با قبول تمام کاستی‌ها توانستیم در حوزه‌های افزایش نرخ باسوادی به میزان دو و نیم درصد، افزایش هوش تحصیلی، رتبه اول جذب نوآموزان،
ساخت و راه اندازی ۱۶۰ نمازخانه چند منظوره با همت خیرین و مشارکت جویی، مشارکت پذیری و جذب اعتماد خیرین عملکرد قابل قبولی است.
مدیر کل سابق آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه اقداماتی انجام دادیم که در کل کشور بی نظیر و نمونه است گفت: راه اندازی وسایل ورزشی، راه اندازی کتابخانه برای مدارسی که زیر ۱۵ دانش آموز دارد، احداث باشگاه فرهنگیان به عنوان نماد آذربایجان، احداث باشگاه پیشکسوتان، ایجاد و تأسیس مرکز درمانی و اسکان برای بیماران صعب العلاجی فرهنگی، ایجاد مرکز اسکان دائمی فرهنگیان، احداث کلینیک دندانپزشکی فرهنگیان، احداث دهکده ورزشی دانش آموزان، احداث بیش از ۱۴ باشگاه فرهنگیان و ۱۰ چمن ورزشی، احداث و راه اندازی مجدد تالار معلم، کلنگ زنی ده سالن ورزشی و اجرای المپیادهای درون مدرسه‌ای نمونه‌ای از اقدامات برجسته استان است.
وی ادامه داد: راه اندازی ۵۲ دارالقرآن، کسب رتبه اول در رضایت مراجعان به اداره کل آموزش و پرورش استان، تأسیس و راه‌اندازی ۲۵ مجمع خیرین در استان آذربایجان شرقی، احداث دبیرستان ماندگار طالقانی، راه اندازی مرکز خبرگزاری پانا در اطلاع رسانی در حوزه‌های مختلف، اجرای اجلاس سراسری نماز از دیگر اقدامات آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در این چند سال بود.

امروز بعد از کش‌وقوس‌های فراوان بر سر تعیین تکلیف مدیریت آموزش‌وپرورش آذربایجان‌شرقی؛ علیرضا صیادی جایگزین جعفر پاشایی در این اداره‌کل شد.

علیرضا صیادی دارای دکترای تخصصی علوم سیاسی گرایش سیاست‌گذاری عمومی است که در سوابق او مدیریت ناحیه آموزش‌وپرورش ۵ تبریز و شهرستان اهر دیده می‌شود.

کد خبر 5482513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha