۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۲۰

پدر مجری عملیات «العاد»:

پسرم عملیات العاد را بدلیل تعرض اشغالگران به مسجدالاقصی انجام داد

پسرم عملیات العاد را بدلیل تعرض اشغالگران به مسجدالاقصی انجام داد

پدر «صبحی صبیحات» یکی از مجریان عملیات مقاومتی در «العاد»، گفت: پسرم پس از مشاهده حملات تجاوزکارانه صهیونیستها به مسجدالاقصی این عملیات را انجام داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، پدر «صبحی صبیحات» یکی از مجریان عملیات مقاومتی در «العاد»، گفت: پسرم پس از مشاهده حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی این عملیات را انجام داد.

بر اساس این گزارش، وی گفت: پسرم وقتی تجاوزات و حملات اشغالگران علیه مسجد الاقصی را می‌دید، به گریه می‌افتاد و تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی او را به شدت خشمگین کرد. این تنها دلیل و انگیزه او از اجرای این عملیات همراه با دوستش بود.

پیشتر منابع صهیونیستی مدعی شدند که مجریان عملیات العاد در اراضی اشغالی بازداشت شدند. مجریان این عملیات سه روز پیش در منطقه العاد (شرق تل آویو) ۳ شهرک نشین صهیونیست را به هلاکت رسانده و چند نفر دیگر را زخمی کرده بودند.

منابع صهیونیستی با انتشار تصاویری ویدئویی مدعی شدند که مجریان این عملیات در منطقه رأس العین بازداشت شده‌اند. پیش از این شبکه صهیونیستی کان در گزارشی اعلام کرد: برای سومین روز پیاپی عملیات گسترده ارتش و پلیس اسرائیل برای بازداشت مجریان عملیات العاد (در شرق تل‌آویو) ادامه دارد و این اقدام هنوز به نتیجه‌ای منجر نشده است.

کد خبر 5484700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha