۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۵۹

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

تشکیل بسیج یکی از ضروریات اصلی برای پاسداری از انقلاب بود

تشکیل بسیج یکی از ضروریات اصلی برای پاسداری از انقلاب بود

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: تشکیل بسیج به عنوان یکی از ضروریات اصلی برای پاسداری از انقلاب بوده است و انسان مبارز باید همیشه بیدار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله خاتمی ظهر یکشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی گفت: اندیشه الهی معمار کبیر انقلاب امام راحل پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تاسیس نهادهای انقلابی از جمله تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج برای حفظ انقلاب بود.

وی اظهار کرد: همه مردم با حضور در صحنه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند، برای حفظ انقلاب نیز حضور مردم ضروری است و فرمان تشکیل بسیج از اندیشه‌های الهی امام راحل بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه برکات فرمان امام راحل را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم، گفت: حضور همگانی در بسیج باعث می‌شود در مردم امید و همدلی ایجاد شود و نسبت به نظام و انقلاب دلگرم شوند و باهم بودن را تجربه کنند و امروز علاوه بر جنگ اقتصادی، درگیر جنگ فرهنگی نیز هستیم و تمام همت دشمن بر این است که انقلاب را از مسیر خود منحرف کند.

خاتمی تاکید کرد: خدماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف انجام داده است، کشور، انقلاب، صاحبان انقلاب و ملت را سرافراز و سربلند نگه داشته است.

وی افزود: از بسیجیان به عنوان پیشتازان سنگر اول خدمت در محرومیت زدایی و انتقال فرهنگ خدمت در بین ولی نعمتان جامعه نام برد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: بسیجیان هم ضرورت را تشخیص داده‌اند و هم تحرکات دشمن را رصد کرده‌اند و فعالیت بسیجیان استان زنجان را از نزدیک رصد و مشاهده کردم.

خاتمی به حضور موثر بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و ابراز داشت: با آغاز جنگ تحمیلی نیروهای نظامی و انتظامی ما از همان روزها، ساعت و دقایق اول، در مقابل دشمن صف آرایی کردند، از اندیشه بسیجی نشات گرفته بود.

وی گفت: تشکیل بسیج به عنوان یکی از ضروریات اصلی برای پاسداری از انقلاب بوده است و انسان مبارز باید همیشه بیدار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ابراز داشت: از همان روز تشکیل انقلاب شکوهمند اسلامی، فکر ترمیم ویرانه باقیمانده از ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهان ناتوان و بی تدبیر، در عرصه‌های مختلف آغاز شده است.

کد خبر 5484883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha