۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۵۸

در ۲۴ ساعت گذشته؛

شناسایی ۱۲ مورد جدید کرونا در خراسان جنوبی/فوتی نداشته ایم

شناسایی ۱۲ مورد جدید کرونا در خراسان جنوبی/فوتی نداشته ایم

بیرجند- دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱ آزمایش کرونا در استان انجام شده که از این تعداد ۱۲ مورد مثبت بوده است.

غلامرضا شریف زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱ آزمایش کرونا در استان انجام شده که از این تعداد ۱۲ مورد مثبت بوده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۵ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای چهار نفر به کرونا اثبات شده است.

شریف زاده بیان کرد: همچنین در حال حاضر یک نفر از بیماران کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال وی وخیم گزارش شده است.

بنا به گفته وی سه مورد از مبتلایان جدید کرونا مربوط به بیرجند، یک مورد فردوس، هفت مورد قاین و یک مورد مربوط به نهبندان بوده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی با بیان اینکه خوشبختانه فوتی جدید ناشی از کرونا نداشته‌ایم گفت: مجموع کل فوتی‌های ناشی از ویروس در استان هزار و ۴۴۷ نفر است.

وی با اشاره به آمار واکسیناسیون کرونا بیان کرد: تاکنون ۵۸۵ هزار و ۸۰۲ نفر دز اول، ۵۲۹ هزار و ۵۴۶ نفر دز دوم و ۲۲۰ هزار و ۹۱۱ نفر دز سوم را تزریق کرده‌اند.

کد خبر 5489635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha