۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱

اسنپ؛ حامی بازدیدکنندگان و ناشران سی‌وسومین نمایشگاه کتاب

اسنپ؛ حامی بازدیدکنندگان و ناشران سی‌وسومین نمایشگاه کتاب

در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اسنپ با ارائه خدمات اختصاصی به تمامی بازدیدکنندگان و ناشران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، به عنوان حامی حمل‌ونقل این نمایشگاه حضور دارد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اسنپ با ارائه خدمات اختصاصی به تمامی بازدیدکنندگان و ناشران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، به عنوان حامی حمل‌ونقل این نمایشگاه حضور دارد.

اسنپ با ارائه خدمات ویژه به تمامی بازدیدکنندگان و ناشران سهولت تردد بازدیدکنندگان و همچنین جابه‌جایی کتاب‌ها توسط ناشران و غرفه‌دارن را در دستور کار خود قرار داده است.

این اپلیکیشن با ارائه کد تخفیف ۲۰ درصدی برای سفر با اسنپ‌خودرو، کد تخفیف ۳۰ درصدی برای استفاده از اسنپ‌باکس و کد تخفیف ۳۰ درصدی برای استفاده از اسنپ‌وانت سعی کرده تا سفر آسان و تجربه خوبی از روزهای نمایشگاه کتاب برای شرکت‌کنندگان رقم بزند. کاربران می‌توانند با استفاده از کد book-fair33 برای رفت و آمد به نمایشگاه ۲۰ ٪ تخفیف بگیرند، همچنین ناشران می‌توانند برای درخواست کد تخفیف اسنپ‌باکس و اسنپ‌وانت اطلاعات خود را در این لینک ثبت کنند.

علاوه بر این، اسنپ -با مشخص کردن محل نمایشگاه کتاب تهران روی نقشه خود و امکان جست‌وجوی آن و همچنین در نظر گرفتن قابلیت انتخاب هر یک از درهای نمایشگاه - دسترسی به این مکان را برای کاربران خود آسان کرده است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5490493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha