۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۳۲

در نشست با خبرنگاران مطرح شد؛

تشریح برنامه‌های سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر و عملیات حاج عمران

تشریح برنامه‌های سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر و عملیات حاج عمران

خرم‌آباد- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان برنامه‌های سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر و عملیات حاج عمران در این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن رشیدی امروز پنج شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر و سی و هفتمین سالروز عملیات غرور آفرین حاج عمران در لرستان اظهار داشت: غبار روبی گلزار شهدای استان لرستان، دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با نماینده ولی فقیه در لرستان و شهرستان‌ها، برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع تبیین مکتب جعفری در خلق حماسه‌ها و مقاومت‌ها از جمله‌این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد و عملیات حاج عمران خبر داد و گفت: ضبط مصاحبه تاریخ شفاهی رزمندگان عملیات آزاد سازی خرمشهر و عملیات حاج عمران، برگزاری یادواره‌های شهدای پایگاه محور در هر شهرستان ۱۰ مورد، برپایی نمایشگاه عکس با موضوع سالروز آزاد سازی خرمشهر و عملیات حاج عمران، برگزاری مسابقه کتاب خوانی و… از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، بیان داشت: افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی با نام و یاد شهدای عملیات بیت المقدس و عملیات حاج عمران، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع سالروز عملیات آزاد سازی خرمشهر و عملیات حاج عمران از دیگر برنامه‌ها در استان خواهد بود.

سرهنگ رشیدی با اشاره به برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در استان عنوان کرد: اجرای رژه موتوری نیروهای مسلح در مرکز شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در استان است.

وی با اشاره به نواخته شدن زنگ مقاومت و پیروزی سالروز آزادسازی خرمشهر در مدارس، دانشگاه‌ها و… ادامه داد: برگزاری مراسم ویژه گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد و عملیات حاج عمران و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسم «آبروی محله» در هر شهرستان و در دو محله، اجرای سرودهای خیابانی با موضوع حماسه، مقاومت و ایثار، برپایی ایستگاه صلواتی محله محور با بهره گیری از ظرفیت مواکب استان از دیگر برنامه‌های مدنظر خواهد بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان افزود: توزیع بسته‌های کمک معیشتی به نیابت از شهدای سوم خرداد و عملیات حاج عمران، اعزام اردوهای جهادی برای خدمت رسانی به مناطق محروم به نیابت از شهدای سوم خرداد و عملیات حاج عمران، تجلیل از خانواده معظم شهدا و رزمندگان حماسه آزاد سازی خرمشهر و عملیات حاج عمران در دستگاه‌ها و ادارات دولتی، اجرای برنامه روایتگری در مساجد، مدارس و دانشگاه‌های استان با موضوع سالروز عملیات آزاد سازی خرمشهر و عملیات حاج عمران از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در سطح استان است.

کد خبر 5494019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha