۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۴۴

حدادی فر در گفت‌وگو با مهر:

دست به خودکشی زدیم/ در فصل پیش رو قصد مربیگری ندارم

دست به خودکشی زدیم/ در فصل پیش رو قصد مربیگری ندارم

اصفهان- کاپیتان اسبق ذوب آهن نسبت به شایعات اضافه شدن به کادر تیم ذوب آهن واکنش داد و این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم حدادی فر و مهدی رجب زاده همواره به عنوان دو ستون تاریخ باشگاه ذوب آهن شناخته می‌شوند، بازیکنانی که اوج و افول ذوب آهن را به چشم دیدند و جایی را بهتر از این تیم ندیدند.

رجب زاده زودتر از حدادی فر چهارگوشه مستطیل سبز رو بوسید اما وضعیت حدادی فر تا حد زیادی پیچیده شد، به نوعی که در آغاز فصل ابتدا خبر تمدید حدادی فر مخابره شد اما بلافاصله بحث خداحافظی او مطرح شد.

حدادی فر آن مقطع نبود هوادار را بهانه کرد تا از فوتبال خداحافظی نکند و آمادگی خود را حفظ کند، اما حضور او در کلاس‌های مربیگری شایعات حضور در کادر فنی را افزایش داد امری که در این فصل محقق نشد.

البته قاسم حدادی فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تکذیب شایعه حضور در کادر فنی ذوب آهن در خصوص وضعیت خود اظهار داشت: تمرینات خود را پیگیری می‌کنم تا یکبار دیگه شانس خود را برای بازگشت امتحان می‌کنم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

وی افزود: آنها که مسئولیت و تعهد دارند باید در خصوص وضعیت من برای فصل آینده تصمیم بگیرند، اما من همیشه در همه وضعیت به عنوان یک هوادار کنار باشگاه ذوب آهن هستم.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص شایعات بازگشت به تیم در میانه فصل ادامه داد: از اوایل فصل خیلی به من گفتند که جلسه‌ای با مسئولان و آقای تارتار تشکیل شود اما من به دلیل شناختی که از خودم داشتم این موضوع را درست نمی‌دانستم.

وی اضافه کرد: بعد از اصرار کسانی که برای من قابل احترام بودند حاضر به جلسه با مدیران و تارتار شدیم اما هیچ چیز قطعی نبود، خوشبختانه کدورت‌ها و ابهامات برطرف شد و به سال آینده امیدوار هستیم.

حدادی فر تصریح کرد: بعد از آن جلسه قرار شد به تیم ذوب آهن برگردم اما بعد از مشورتی که با بزرگان خود داشتم درست ندانستم که برای شش یا هفت هفته به تیم برگردم و قرار شد کنار تیم باشم اما برای بازی درست نبود بیایم علی رغم اینکه دعوت شد من در کنار تیم باشم.

وی ابراز داشت: من از تارتار عذرخواهی کردم که نتوانستم به تیم برگردم و خواستم شرایط من را درک کنند، بزرگان به من گفتند اگر می‌خواهی برگردی بهتر است از اول فصل در تیم حاضر شوی و من به همین دلیل برای فصل آینده تلاش می‌کنم.

کاپیتان اسبق ذوب آهن تاکید کرد: آمادگی بدنی نسبتاً خوبی دارم و برای فصل آینده تلاش می‌کنم، دوست دارم اگر می‌آیم تأثیرگذار باشم نمی‌خواهم آدم اضافی جایی باشم و اگر باشم بتوانیم تأثیر خودم را در تیم ببینم و برای همین امر تلاش می‌کنم و اگر توانستم باشم خوشحال می‌شوم.

وی اضافه کرد: امسال چندین پیشنهاد داشتم اما من خواستم سال آخر فوتبالم در ذوب آهن باشم، از طرفی در کلاس‌های مربیگری توتونی شرکت کردم اما قصد مربیگری ندارم و اگر به تیم برگردم به عنوان بازیکن است.

حدادی فر در خصوص وضعیت سال جاری تیم ذوب آهن گفت: وضعیت آرمانی نیست اما نسبت به دو سال گذشته که دست به خودکشی زدیم وضعیت خیلی خوبی است، اگر کمی انگیزه بیشتری داشتیم می‌توانستیم برای سهمیه آسیایی تلاش کنیم.

کد خبر 5497989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha