۴ خرداد ۱۴۰۱، ۰:۲۹

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان خواستار شد؛

برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم بازار در استان سمنان

برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم بازار در استان سمنان

سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان خواستار برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم بازار در استان شد و گفت: نظارت‌های شبانه روزی بر بازار بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی دفتر خود در سمنان درباره شرایط کنونی بازار استان، ابراز کرد: تلاش شبانه. روزی گروه اقتصادی استان سمنان و مسئولان برای تأمین مواد غذایی و مایحتاج مردم چشمگیر بود.

وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی دقیق در بازار باید به طور مستمر از سوی نهادهای نظارتی استان صورت گیرد، افزود: با افرادی که به دنبال منافع شخصی در بازار هستند باید برخورد قاطع صورت گیرد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه نظارت‌های شبانه روزی بسیار موفق و مؤثر در استان صورت گرفته است، بیان داشت: حمایت از تولیدکنندگان و در نظر گرفتن تسهیلات مادی برای آنها مورد توجه قرار گیرد از سوی دیگر صدای قشر کم برخوردار و نیازمند شنیده شود و مسئولان پاسخگو باشند، اقناع و متقاعد سازی توأم صورت گیرد.

مطیعی با بیان اینکه باید واقعیت‌های اقتصادی کشور به مردم تشریح شود، گفت: در حوزه جوانان باید نقاط ضعف و قوت بیان شود چرا که ما به جوانان استان معتقد هستیم و به آنان امیدواریم.

وی با بیان اینکه در بحث اردوهای جهادی اقشار مختلف جوانان درخشیدند، افزود: قرار گاه ذیل شورای فرهنگ عمومی در حوزه جوانان ایجاد شود.

کد خبر 5498802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha