۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۰۵

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

۲۳۰۰۰ مسکن برای پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران احداث شده است

۲۳۰۰۰ مسکن برای پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران احداث شده است

کرمانشاه- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۲۳ هزار مسکن برای پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران احداث شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری ظهر چهارشنبه در همایش جهاد تبیین نیروی زمینی ارتش در استان کرمانشاه که با حضور فرماندهان نظامی برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین بر اساس منویات مقام معظم رهبری فریضه‌ای فوری، قطعی و همگانی است و در اجرای این امر زمان را نباید از دست داد و همگانی بودن آن یعنی به آحاد جامعه مربوط است.

وی افزود: امروز در نزاجا مفتخریم که نخستین هیئت جهاد تبیین را در سطح کشور عالمانه و با برنامه ریزی تدوین و پایه گذاری کنیم و باید سلاح‌های ما، زبانمان باشد و هریک از ما یک سرباز در راه جهاد تبیین باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: عزت، سربلندی و اقتدار نظام بصیرت و نگاه الهی مقام معظم رهبری است و نظام ما هر چه دارد از ولایت که ادامه راه ائمه معصومین بوده دارا است و ولایت فقیه نماد عینی و صراط مستقیم است.

حیدری بیان کرد: اقتدار کشور در حوزه دفاعی با در رکاب بودن مقام معظم رهبری محقق شده است و امروز دست بلند نیروهای مسلح به فرمان رهبری در اسرائیل فرود خواهد آمد.

وی ادامه داد: در حوزه سیاسی کشور آنچنان اقتداری پیدا کرده که در مقابل ۶ قدرت جهانی می‌ایستیم و حرف خودمان را به کرسی می‌نشینیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فواید فضای مجازی، گفت: فضای مجازی یک صدا و سیمای اختصاصی برای هر خانواده است و نباید خانواده‌ها با غفلت از آن محیط خانواده را پادگانی برای دشمن قرار دهند.

حیدری تاکید کرد: نزاجا بر سه اصل ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری بنا شده است و این اصول با حرکت در محوریت ولایت فقیه تجلی پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته در ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: در حوزه ساختار نزاجا سلامت و معیشت کارکنان، ساخت خانه شخصی و سازمانی کارکنان، رفع کهنگی از چهره پادگان‌ها و کوی‌های سازمانی انقلاب بزرگی در نزاجا به وقوع پیوسته که شبیه به یک معجزه است و احداث ۲۳ هزار خانه سازمانی، تعمیر و بازسازی ۱۲ هزار خانه سازمانی غیر قابل استفاده، ساخت بیش از ۱۷ پادگان نمونه از این دسته فعالیت‌ها است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: در حوزه تأمین منابع مالی با اذن مقام معظم رهبری با تغییر کاربری زمین‌های غیر قابل استفاده جهاد عظیمی شکل گرفته است.

حیدری تصریح کرد: رمز موفقیت فرماندهان و مسئولین در داشتن سه نقش مهم است فرماندهی یعنی امر و نهی او خدایی باشد، نقش پدری به معنای نفری دلسوز و مهربان و نقش رهبری که جامع ۲ نقش بالاست را دار باشد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند پرسنل نیروهای مسلح به ویژه نیروی زمینی قبل از پایان خدمت خود صاحب خانه شوند و برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم.

کد خبر 5499373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha