۵ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۱۵

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

برای ۶۸۰۰ خانه در استان سمنان زمین واگذار می‌شود/ شرایط مسکن ملی

برای ۶۸۰۰ خانه در استان سمنان زمین واگذار می‌شود/ شرایط مسکن ملی

سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه شش هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در استان برای طرح مسکن ملی آماده تحویل است، گفت: برخی از مردم هنوز افتتاح حساب نکرده و وجهی نپرداخته‌اند.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت اراضی واگذاری مسکن ملی استان سمنان در شهرستان‌های مختلف، تاکید کرد: ما در سراسر استان زمین آماده به تحویل داریم اما کسانی که ثبت نام کرده‌اند، واریز وجه نکرده و حساب نیز ندارند لذا نمی‌توانیم زمین را تحویل مردم بدهیم.

وی با بیان اینکه در کل استان سمنان شش هزار و ۸۰۰ قطعه زمین آماده تحویل داریم اما چهار هزار نفر وجه واریز کرده‌اند، افزود: افراد باید بدانند که تا زمانی فرایند ثبت نام و افتتاح حساب همچنین واریز وجه صورت نگیرد، زمینی به کسی تحویل داده نمی‌شود و در این زمینه متأسفانه باید گفت نسبت پرداختی به داوطلبان در استان مناسب نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه اقدامات خوبی برای طرح مسکن ملی صورت گرفته تا مردم بتوانند هر نوع که می‌توانند در این طرح مشارکت داشته باشند، گفت: علی رغم تمام این تنوع‌ها، هنوز شاهد هستیم که برخی متقاضیان همراهی نکردند.

حمیدی با بیان اینکه تنوع در واگذاری زمین و یا قطعات به شهروندان از جمله اقداماتی است که برای تسهیل گری ساخت مسکن ملی در استان سمنان به کار گرفته شده است، ابراز داشت: از دو الی پنج نفر به مردم می‌توان زمین داد لذا مردم گروهی نیز می‌توانند مراجعه و زمین دریافت کنند و خودشان خانه خودشان را هر طور که می‌خواهند بسازند.

وی با بیان اینکه این تمهیدات برای تسهیل گری در امر مسکن ملی صورت گرفته است، افزود: هم زمین‌ها به صورت قطعه و هم بلوکی برای شرکت‌های تعاونی، کارخانه‌ها، ارگان‌ها و… واگذار می‌شود تا بتوانیم شاهد توسعه ساخت مسکن ملی در استان باشیم.

کد خبر 5499717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha