۷ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۰۳

مدیرکل کمیته امداد البرز خبر داد؛

انعقاد تفاهم‌نامه بین کمیته امداد و معاونت اجتماعی دادگستری البرز

انعقاد تفاهم‌نامه بین کمیته امداد و معاونت اجتماعی دادگستری البرز

البرز - مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: به‌منظور پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی، تفاهم‌نامه‌ای با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی فرد صبح شنبه در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با معاونت اجتماعی و پیشگیری وقوع جرم دادگستری اظهار کرد: موضوع تفاهم‌نامه اعمال ماده ۷۹ (قانون مجازات اسلامی) مجازات جایگزین حبس که قضات کیفری نسبت به صدور احکام جزای نقدی جایگزین حبس با رویکرد مساعدت به مددجویان موردحمایت با موضوعات جهیزیه، درمان، کمک‌هزینه تحصیلی، مسکن ایتام و معیشت مددجویان است.

وی با تأکید بر ضرورت هماهنگی و هم‌افزایی سازمان‌ها و ارگان‌ها در راستای ارائه خدمات حمایتی به مددجویان بیان کرد: این تفاهم‌نامه با هدف تعامل و هم‌افزایی و مشارکت دو دستگاه به‌منظور پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی جهت خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان منعقد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز متذکر شد: یکی دیگر از اهداف این تفاهم‌نامه همکاری در برگزاری کارگاه‌های آموزشی، همایش‌ها، نشست‌ها و برنامه‌های آموزشی (حقوق شهروندی، مهارت‌های زندگی) مشاوره و مددکاری برای مددجویان با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی است.

کد خبر 5500677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha