تشکیلات خودگردان فسلطین:

تل آویو با آتش بازی می کند

تل آویو با آتش بازی می کند

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به موافقت مقامات صهیونیست با یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی گفت که تل آویو با آتش بازی می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نبیل ابو ردینه سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در گفتگو با رادیو صدای فلسطین، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی از طریق اجازه یورش به شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی، بی مسئولانه و گستاخانه با آتش بازی می‌کنند.

سخنگوی تشکیلات خودگردان افزود: یورش صدها صهیوینست به محوطه مسجدالاقصی و بالا بردن پرچم رژیم صهیونیستی به منزله بازی با آتش است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی جامعه بین الملل را به سخره گرفته است و به قوانین بین المللی احترام نمی‌گذارد و خود را فراتر از قانون می‌داند.

وی از جامعه بین الملل به ویژه دولت آمریکا خواستار عمل به مسئولیت خود در قبال حوادث جاری و عدم برخورد دو گانه با حوادثی از این دست شد.

سخنگوی تشکیلات خودگردان ادامه داد: همه اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد اراضی اشغالی ۱۹۶۷ تنافض دارد.

ابو ردینه تاکید کرد: اماکن مقدس اسلامی و مسیحی خط قرمز است و هچکس نمی‌تواند حرمت آنها را زیر پا بگذارد.

پیشتر اداره اوقاف اسلامی بیت المقدس اعلام کرده بود که ۱۰۴۴ شهرک نشین صهیونیست صبح امروز یکشنبه به مسجد مبارک الاقصی یورش بردند.

شاهدان عینی گفت که نظامیان صهیونیست همزمان با یورش شهرک نشینان، نگهبانان مسجدالاقصی را بازداشت کردند.

فعالان حوزه فلسطین در شبکه اجتماعی نیز با بازنشر ویدئوهایی، اعلام کردند که نظامیان صهیونیست دست کم ۳ فلسطینی را در محوطه مسجدالاقصی بازداشت کردند.

کد خبر 5502173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha