۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۳۳

باقری در دیدار با جمعی از ایرانیان مقیم نروژ:

ارتباط پیوسته ایرانیان خارج کشور شرط لازم صیانت از هویت ملی است

ارتباط پیوسته ایرانیان خارج کشور شرط لازم صیانت از هویت ملی است

معاون وزیر خارجه کشورمان گفت: شرط لازم برای صیانت از هویت ملی، ارتباط پیوسته ایرانیان مقیم خارج کشور با سرزمین مادری به‌ویژه ارتباط معنایی با ایران عزیز است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با جمعی از ایرانیان مقیم نروژ با اشاره به ظرفیت‌های متنوع ایرانیان خارج کشور تصریح کرد: شرط لازم برای صیانت از هویت ملی، ارتباط پیوسته ایرانیان مقیم خارج کشور با سرزمین مادری به‌ویژه ارتباط معنایی با ایران عزیز است.

معاون وزیر خارجه کشورمان با تأکید بر اهتمام دولت به‌ویژه وزارت امور خارجه برای ارائه امکانات لازم در زمینه تسهیل تعامل مؤثر ایرانیان خارج کشور در فرآیند توسعه و پیشرفت ایران اسلامی اظهار کرد: تمدن ریشه‌دار و فرهنگ غنی و عظمت ملت ایران این حقیقت را آشکار می‌کند که بیش از آن که ایران به ما نیاز داشته باشد، ما وظیفه داریم تا دِین خود را در قبال ایران اسلامی و ملت بزرگ ایران ادا کنیم.

باقری با اشاره به شأن فردی و جایگاه علمی و اجتماعی ایرانیان خارج کشور ابراز امیدواری کرد: ایرانیان مقیم نروژ نمایندگان شایسته‌ای برای تمدن، فرهنگ و عظمت ملت ایران باشند.

کد خبر 5505495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha