۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹

فرماندار لامرد اعلام کرد؛

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به بخش سیل زده چاهورز لامرد

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به بخش سیل زده چاهورز لامرد

لامرد - فرماندار لامرد گفت: از ۵۷ میلیارد تومان اختصاصی تعمیرات مسکن در کل شهرستان لامرد، ۵۰ میلیارد تومان به بخش سیل زده چاهورز اختصاص داده شد که کمک های خوبی در این امر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل رستگار چهارشنبه شب در مراسم تکریم و معارفه بخشدار شهر چاهورز، گفت: از بخشدار جدید می‌خواهم با داشتن چشم اندازی خوب برای بخش چاهورز و اجرای برنامه‌های هدفمند امورات را به پیش و سرانجام مقصود برساند.

وی ادامه داد: در بعضی از مواقع مشکلات اقتصادی مزید بر علت می‌شود تا مدیران نتوانند کاری را به سرانجام برسانند و باید توجه داشت که به دور از سلایق جناحی، نیروهای جوان و جهادی برای مدیریت ادارات شهرستان مدنظر ما است چراکه متأسفانه بعضی از مدیران دچار روزمرگی شده اند.

فرماندار لامرد تصریح کرد: رمز موفقیت اتحاد، انسجام و وحدت است و همه بزرگان، متنفذین، شوراها و مردم چاهورز باید بخشدار جدید را همراهی کنند تا اتفاقات خوبی برای این بخش رقم بخورد.

رستگار به سیل سال گذشته در این بخش اشاره کرد و یادآور شد: بیشترین خسارات در بخش چاهورز روی داد و در حوزه مسکن و در ستاد بازسازی جهت تعمیرات منازل مسکونی از ۴۴۵و احد، ۳۳۵ واحد به این بخش اختصاص داده شد.

وی گفت: با همکاری نماینده مردم در مجلس از ۵۷ میلیارد تومان اختصاصی تعمیرات مسکن در کل شهرستان، ۵۰ میلیارد تومان به بخش سیل زده چاهورز اختصاص داده شد که کمک‌های خوبی در این امر شده است.

رستگار به حوزه اعتبارات زیرساختی در دهنو چاهورز نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه زیرساخت‌ها در دهنو چاهورز یک میلیارد و۹۰۰ میلیون تومان اختصاص داده شده است.

در ادامه این مراسم علی اصغر احمدی زاده بخشدار جدید شهر چاهورز نیز گفت: خدمتی که با حضور جوانان در حال انجام است، برگرفته از رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: فرماندار، نماینده مجلس و همچنین مسؤلین شهرستان به این بخش یک نگاه ویژه دارند و با حفظ وحدت و زیرچتر توسعه و خدمت، چاهورز تمامی مشکلات مرتفع خواهد شد.

به گزارش مهر، سیدعلی اصغر احمدی زاده بخشدار جدید چاهورز بیش از یک دهه مسؤلیت کتابخانه های عمومی لامرد، مشاور فرماندار اسبق لامرد در امور جوانان را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 5510109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha