۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۳۷

شیخی در گفتگو با مهر خبر داد؛

برگزاری جلسات کمیسیون بهداشت با رئیس جمهور و رئیس مجلس

برگزاری جلسات کمیسیون بهداشت با رئیس جمهور و رئیس مجلس

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مقرر شد به دلیل نگرانی‌هایی که در حوزه پزشکی و تجهیزات آن داریم، این کمیسیون جلسات مجزایی با رئیس‌جمهور و رئیس مجلس داشته باشد.

زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: انتخابات هیئت‌رئیسه کمیسیون بهداشت به هفته آینده موکول شد و با توجه به تغییر دستورکار جلسه، شرایط سازمان انتقال خون و موضوعات فعلی آن مورد بررسی قرار گرفت.

شیخی تأکید کرد: البته برخی از مسائل و مشکلاتی که در حوزه دارو داریم و سایر نگرانی‌هایی که در حوزه پزشکی و تجهیزات آن وجود دارد بنا شد کمیسیون بهداشت و درمان جلسهات ویژه‌ای با رئیس‌جمهور و رئیس مجلس داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسات که به صورت مجزا برگزار خواهد شد موضوع دارو، قیمت و تأمین آن، مسائل حوزه پزشکی و دیگر نگرانی‌های حوزه بهداشت و درمان از جمله مهاجرت روز افزون پزشکان به خارج از کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت. امروز نگرانی‌های اساسی و جدی وجود دارد که در جلسات پیش روی کمیسیون بهداشت به آنها خواهیم پرداخت.

کد خبر 5512689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • hamed IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      0 0
      برقراری فوق العاده خاص کادربهداشت ودرمان باضریب3حق مسلم مدافعان جانفشان و زحمتکش سلامت....