۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۰۸

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری :

عملیات آبرسانی به ۱۲ روستا در شهرستان خانمیرزا آغاز شد

عملیات آبرسانی به ۱۲ روستا در شهرستان خانمیرزا آغاز شد

شهرکرد- فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات آبرسانی به ۱۲ روستای شهرستان خانمیرزا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی محمد اکبری با اشاره به آغاز عملیات آبرسانی به ۱۲ روستای شهرستان خانمیرزا، اظهار کرد: اجرای طرح آبرسانی به روستاهای شهرستان خانمیرزا می‌تواند به عنوان یک الگوی موفق کشوری ارائه شود.

وی عنوان کرد: با استقرار قرارگاه امام حسن (ع) در این شهرستان ساخت چهار منبع ذخیره آب با ظرفیت دو هزار مترمکعب در روستاهای جوانمردی، ده صحرا، مرادان و سلح چین آغاز شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قرارگاه امام حسن (ع) برای آبرسانی به ۷۷ روستای استان قرارداد امضا کرده که برای اجرای طرح‌های آبرسانی قراردادی به مبلغ ۱۶۳ میلیارد تومان به امضا این قرارگاه رسیده است.

اکبری افزود: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حوزه‌های تخصصی مسکن، آبخیزداری و منابع طبیعی، راه روستایی، اشتغال و امنیت غذایی و آبرسانی روستایی فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان به ریاست فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و دبیری سازمان بسیج سازندگی استان در راستای همگرایی و هم افزایی دستگاه‌های مختلف برای خدمت به محرومان استان و اجرای طرح‌های مردم یاری و محرومیت‌زدایی فعال شده است.

کد خبر 5514369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha