۲۶ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۵۷

نماینده رئیس جمهور در اصفهان تاکید کرد:

تعیین تکلیف مالکیت زمین‌های حصه

تعیین تکلیف مالکیت زمین‌های حصه

اصفهان _ وزیر میراث فرهنگی بر تعیین تکلیف مالکیت زمین‌های منطقه حصه و همچنین لزوم آزادسازی این مناطق به‌منظور ساخت مدرسه، مسجد، اماکن فرهنگی و خدمات عمومی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جمهور و هیئت همراه در بیست و پنجمین سفر استانی خود صبح پنجشنبه وارد استان اصفهان شدند. در این سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس‌جمهوری در شهرستان اصفهان حاضر خواهد بود و برنامه‌های متنوعی ازجمله بازدید از منطقه محروم حصه و بازدید از طرح‌های عمرانی شهر بهارستان را در برنامه حضور خود در اصفهان دارد.

ضرغامی اولین برنامه خود به منطقه محروم و حاشیه‌ای حصه رفت و در بازدید از این محله گفت: با توجه به اقامت قریب به ۱۳ هزار خانواده در این محور مسکونی و با توجه به این‌که تمامی زمین‌های این منطقه وقفی است، لازم است تا با هماهنگی و مشورت سازمان اوقاف و امور خیریه درباره تعیین تکلیف مالکیت این زمین‌ها و همچنین لزوم آزادسازی این مناطق به‌منظور ساخت مدرسه، مسجد، اماکن فرهنگی و خدمات عمومی اقدامات لازم انجام شود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: متأسفانه این منطقه محل تردد اوباش و فروشندگان مواد مخدر است. لذا لزوم جلب همیاری مردم محلی از یک سو و جلب همکاری و همیاری نیروهای انتظامی و بسیج به‌منظور ناامن کردن منطقه برای حضور اوباش و فروشندگان مواد مخدر از سوی دیگر، از جمله الزاماتی است که در نشست هیئت دولت حتماً مطرح و پیگیری خواهم کرد.

گفتنی است، ضرغامی در ابتدای سفر خود در جمع نخبگان اصفهان حاضر خواهد شد و مورد مشکلات این شهر به گفتگو خواهد نشست و از بافت تاریخی اصفهان نیز بازدید خواهد کرد. افتتاح دو هتل نیز در شهر اصفهان از برنامه دیگر حضور عزت‌الله ضرغامی در اصفهان خواهد بود.

کد خبر 5515787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha