۱ تیر ۱۴۰۱، ۲۳:۱۶

پنجره مهر؛

پیش‌قدمی ارتش برای حل مشکلات پادگان ۰۷ خرم‌آباد

پیش‌قدمی ارتش برای حل مشکلات پادگان ۰۷ خرم‌آباد

خرم‌آباد- فرمانده لشکر ۸۴ پیاده لرستان با تشکیل جلسه رایزنی با پیمانکار؛ برای حل مشکلات مربوط به پادگان ۰۷ خرم‌آباد پیش‌قدم شد.

امیر مراد خوشکنار در سخنانی در رابطه با پادگان ۰۷ خرم آباد اظهار داشت: تلاش ما این بود که در این راستا کار به نتیجه برسد و در این رابطه از پیمانکار طرف ارتش دعوت کردیم، روز گذشته به استان تشریف آوردند.

وی عنوان کرد: ما می‌خواستیم که دیروز جلسه را برگزار کنیم، چون شهردار خرم آباد در جلسه و مأموریتی در تهران بودند، جلسه را با ایشان هماهنگ کردیم و امروز این جلسه را برگزار کردیم.

فرمانده لشکر ۸۴ پیاده لرستان تاکید کرد: هدف ما این بود که باب گفت و گو بین پیمانکار و متولیان استانی و شهر خرم آباد باز شود و صحبت کنند، قرار بر این شد که در این صحبت‌ها به نتیجه‌ای که هم برای مردم و هم برای طرف مقابل، پیمانکار و… مطلوب است، برسیم.

امیر خوشکنار ادامه داد: امروز صحبت‌های بسیار خوبی صورت گرفت، پیمانکار مشکلات خود را مطرح کرد، شهردار هم به همین ترتیب.

وی با اشاره به حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان، رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر و شهردار خرم آباد در این جلسه گفت: ما از استاندار لرستان، معاون عمرانی استانداری لرستان و همچنین رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد برای حضور در این جلسه دعوت کرده بودیم، به خاطر مشغله‌های کاری که داشتند، سایر دوستان در جلسه حضور پیدا کردند.

فرمانده لشکر ۸۴ پیاده لرستان بیان داشت: به دلیل اینکه پیمانکار کارهای عمرانی در جاهای دیگر به خصوص طرف قرارداد ارتش را پیش ببرد، مقرر شد که قیمت زمین‌ها به صورت نقدی از سوی شهرداری به وی پرداخت شود.

امیر خوشکنار افزود: در این جلسه شهردار درخواست داشتند که برآوردهای مالی خود را انجام دهند، امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن با همدیگر جلسه برگزار کنند و این خرید انجام گیرد.

وی افزود: کل قطعات زمین، ۲۱۲ قطعه هستند، در حال حاضر ۲۰ قطعه از آنها مربوط به شهرداری است، مابقی مربوط به ارتش و پیمانکار است، ۱۱۵ قطعه مربوط به پیمانکار است که به مرور زمان و با توجه به پیشرفت فیزیکی که در کار دارند آزاد خواهد شد، ۷۷ قطعه مربوط به ارتش است و ارتش این آمادگی را دارد که این زمین‌ها را به صورت نقدی در اختیار مسئولان استان قرار دهد.

کد خبر 5521502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      4 1
      تمام این زمین ها باید به ساخت جاذبه های گردشگری اختصاص پیدا کند کسی حق ندارد آپارتمان و ملک تجاری بسازد، چرا ماهم مثل اصفهان پارک گلها، آکواریوم.....نداشته باشیم
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      4 0
      یعنی میشه امیدوار بود خرم آباد صاحب پارکی بزرگ در وسط شهر باشه یا قراره این زمین رو از ارتش بگیرن بدن به اعضای شورای شهر مثل همیشه
    • هادی IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      2 2
      این مملکت چی به سرش اومده که جلسه ای که تیمسا ر برگژار میکنه استاندار و چیزی بنام رییس شورا میگن وقت نداریم شرکت کنیم نماینده میفرستن. در ثانی این زمینها باید بنام بچه های ارتش میشد که دارن جوانیشون رو در دفاع از مرزها اهدا میکنن
    • فخرکاکایی IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      2 0
      لرستان،خرم آباد صاحب ندارد،هرکس به فکر منافع شخصی خوداست۔خدا به داماں برسد۔
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      3 1
      خب چرا به پرسنل خود ارتش واگذار نمیکنن؟؟؟ بنده یک ارتشیم بچهخرم ابادم هستم و 28 سال خدمت دارم که حدود 17سال منطقه عملیاتی بودم...تا الانم هیچ امتیازی نگرفتم..فکر کنم مستحق تر از خود بچه های ارتشی کس دیگری نباشه...
    • ابی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      3 2
      الحمدلله ارتش که حقوق نداره حداقل این زمین ها رو به پرسنل واگذار کنن کمی از فلاکت کم بشه
    • RO ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      1 1
      باید ۲۱۲قطعه زمین به پرسنل ارتش واگذار بشه که منزل شخصی ندارن نه به شهرداری.من خودم با۲۰سال خدمت خونه ندارم
    • عزیز IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      2 0
      بنظر من ارتش بیخود کرده پادگان ی که در دسط شهره به غریبه بفروشه . باید پیمانکار رو با توکپا از شهر بیرونانداخت .