۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۳۲

هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان-اسلوونی

شکست ملی‌پوشان ایران در برابر تونس

شکست ملی‌پوشان ایران در برابر تونس

ملی‌پوشان هندبال جوانان دختر ایران دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان را به تیم تونس واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های هندبال قهرمانی جهان در بخش دختران و در رده سنی جوانان، تیم ملی هندبال ایران عصر امروز پنجشنبه دوم تیرماه ر دومین دیدار خود به مصاف تیم ملی تونس رفتند و در پایان با نتیجه ۲۹ بر ۲۴ تن به شکست دادند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ به سود تونس به اتمام رسید. در نیمه دوم ملی‌پوشان عملکرد بهتری را به نمایش گذاشتند و تنها با یک اختلاف و با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ شکست خوردند تا در پایان دو نیمه، تیم ملی تونس ۲۹ بر ۲۴ پیروز این دیدار باشد.

دختران ملی‌پوش ایران نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان برابر گینه را با تساوی ۱۹ بر ۱۹ به اتمام رسانده بودند. تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی روز شنبه چهارم تیرماه برابر سوئد صف‌آرایی خواهد کرد.

یست و سومین دوره مسابقات جوانان دختر قهرمانی جهان از ۲۲ ژوئن تا ۳ جولای ۲۰۲۲ (یکم تا ۱۲ تیر ۱۴۰۱) به میزبانی اسلوونی برگزار می‌شود.

تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی اسلوونی شده بود. این برای نخستین بار در تاریخ هندبال ایران است که تیم ملی جوانان دختر ایران به مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کرده است.

کد خبر 5522009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha