۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۲

آرای جدید کمیته های اخلاق و انضباطی برای متخلفان فوتبال و فوتسال

آرای جدید کمیته های اخلاق و انضباطی برای متخلفان فوتبال و فوتسال

کمیته های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین آرای خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به رأی صادره کمیته اخلاق در خصوص امیرسام نصیری، بازیکن باشگاه مس رفسنجان در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ وی به پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیگر رأی صادره، سعید طرزی به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی و ۱۰ سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

همچنین با اعلام کمیته انضباطی دیدار تیم‌های فوتسال صنعت کرمانشاه و جنرال ویند سقز برگزار و از سوی یاسین جوانمردی، بازیکن تیم جنرال ویند سقز تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است. تیم جنرال ویند سقز به دلیل داشتن ۴ بازیکن اخطاری، باید ۴۰ میلیون ریال پرداخت کند.

* مسابقه فوتبال ساحلی نیروی زمینی و پترو نیرو سازان پنتا تهران برگزار و از سوی محمدرضا کریم عبدی، بازیکن تیم پترو نیرو سازان پنتا تهران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) به ۴ جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

* علیرضا امیدی، تدارکات تیم پترو نیرو سازان پنتا تهران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) به جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

کد خبر 5524797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha