۷ تیر ۱۴۰۱، ۸:۴۴

رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر بوشهر:

شهرک درمان و سلامت بوشهر در یکی از نقاط کم تردد شهر ایجاد شود

شهرک درمان و سلامت بوشهر در یکی از نقاط کم تردد شهر ایجاد شود

بوشهر- رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شهرک درمان و سلامت بوشهر در یکی از نقاط کم تردد شهر ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیده هلال بحر صبح سه‌شنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: قرار گرفتن مطلب پزشکان و مراکز درمانی در هسته مرکزی یکی از خیابان‌های اصلی و پرتردد شهر و عدم پیش بینی پارکینگ برای خودروها سبب مشکلات ترافیکی شده که متأسفانه روز به روز تعداد ساختمان‌های پزشکان در خیابان امام خمینی افزایش پیدا کرده و این خیابان توانایی این حجم ترافیک را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برخی مطب‌ها فاقد آسانسور و یا با وجود آسانسور به دلیل ازدحام جمعیت و نا ایمن بودن آسانسورها مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: انتظار می‌رود سازمان نظام پزشکی توجه بیشتری در حل این مشکلات در راستای دسترسی عادلانه به خدمات پزشکی برای شهروندان علاوه بر رفع مشکلات ترافیکی خیابان امام و استاندارد سازی ساختمان‌های پزشکان داشته باشد.

وی با اشاره به پیشنهاد شش ماه پیش خود برای ایجاد شهرک درمان و سلامت در یکی از نقاط کم تردد با دسترسی بهتر به امکانات درمانی در معاونت عمرانی استاندار گفت: تا کنون اقبالی در این مورد دیده نشده است در حالی که ایجاد این شهرک قطعاً می‌تواند در جهت ساماندهی مراکز درمانی در مرکز استان و دسترسی بهتر هم استانی‌های عزیز به مراکز درمانی و رفع گره ترافیکی خیابان امام خمینی مؤثر باشد.

کد خبر 5525361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha