دبیرکل «جهاد اسلامی» مطرح کرد؛

تداوم مقاومت در فلسطین تا پایان نابودی رؤیاهای رژیم صهیونیستی

تداوم مقاومت در فلسطین تا پایان نابودی رؤیاهای رژیم صهیونیستی

دبیرکل جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در سخنانی تأکید کرد که مقاومت در این کشور تا زمان نابودی رؤیاهای رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین سخنانی را در خصوص تداوم مقاومت در اراضی اشغالی مطرح کرد. وی گفت: مقاومت تا زمان تحقق اهداف فلسطینیان ادامه می یابد.

بر اساس این گزارش، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین یادآور شد: پر واضح است که مقاومت تا زمان نابودی کامل رؤیاهای رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطینیان ادامه خواهد یافت و متوقف نخواهد شد.

این شخصیت برجسته فلسطینی ضمن انتقاد از سازش شماری از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، گفت: سازش برخی کشورهای عربی با صهیونیستها درست در شرایطی رخ می دهد که ملت فلسطین به مقاومت در برابر این رژیم ادامه می دهد.

پیش از این، «فوزی برهوم» سخنگوی حماس گفته بود: روحیه مبارزه و انقلابی در صفوف جوانان کرانه باختری موج می زند. اهالی کرانه باختری مصمم هستند که در برابر عمل انجام شده تسلیم نشوند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه یادآور شد: جوانان کرانه باختری نمی خواهند زیر یوغ سیاست های اشغالگران قرار گیرند. مسیر مقاومت امروز از غزه به جنین و نابلس و رام الله امتداد یافته است.

کد خبر 5528257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha