۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۳۴

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:

باید به سمت یکپارچه‌سازی سامانه‌های سلامت حرکت کنیم

باید به سمت یکپارچه‌سازی سامانه‌های سلامت حرکت کنیم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از مدیران آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور خواست که به سمت اشتراک اطلاعات حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز رحیمی در همایش مدیران آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور گفت: نقش فناوری اطلاعات در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مدیریتی، هر روز پررنگ‌تر و مهم‌تر می‌شود و معتقدم که نقش و اثرگذاری این حوزه در بهبود روندها قابل کتمان نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: برای موفقیت و مقابله با چالش‌ها باید بیشتر به فناوری اطلاعات توجه کرد تا این حوزه نقش اصلی خود را در وزارت بهداشت ایفا کند. برای رشد و تقویت فناوری اطلاعات در وزارت بهداشت، معاونت توسعه پشتیبانی‌های لازم را می‌کند. از سوی دیگر، امنیت اطلاعات سلامت جامعه، بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه دوران کرونا و مدیریت این بیماری یک اتفاق بزرگ در مدیریت سلامت بود، گفت: امروز جامعه به این باور رسیده که سلامت یک حوزه عمیق، مهم و پررنگ برای کشور و جامعه و حتی در استراتژی‌های کلان کشور است. نیروهای حوزه سلامت، همچنان دستاوردهای مقابله با کرونا را برای خود حفظ می‌کنند که کار تیمی، یکی از مهمترین این دستاوردها و در راستای آرامش زندگی مردم بوده است.

کد خبر 5529794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha