۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۱

تقدیر رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد از اسنوکربازهای زیر ۱۶ سال

تقدیر رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد از اسنوکربازهای زیر ۱۶ سال

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد با حضور در محل برگزاری رقابت های رنکینگ کشوری اسنوکر زیر ۱۶ سال از ورزشکاران حاضر در مسابقات تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، نخستین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر زیر ۱۶ سال در آکادمی بیلیارد و اسنوکر روز گذشته با حضور ۲۶ ورزشکار آغاز شد. ین مسابقات تا روز ۱۴تیرماه ادامه پیدا می کند.

هاشم اسکندری ضمن حضور و بازدید از سالن برگزاری، در جمع ورزشکاران گفت: هر کدام از شما ورزشکاران امیدهای آینده رشته های بیلیاردی محسوب می شوید. زودتر از آنچه که فکر می کنید به تیم های ملی و مسابقات بین المللی راه پیدا می کنید. هر کدام از شما می تواند همچون حسین وفایی به موفقیت های چشمگیری در رشته اسنوکر دست پیدا کند و با توجه به توانمندی های شما این مسئله دور از انتظار نیست.

اسکندری در ادامه افزود: هدف گذاری کنید و در راستای اهدافتان گام بردارید. رعایت اصول اخلاقی و پهلوانی نیز در مسیرتان کمک کننده و از اصول اولیه خواهد بود. شادمانم که در جمع پرنشاط و پویای شما قرار دارم و امید را در چهره فرد فردتان می بینم. برایتان بهترین ها را آرزومندم و امیدوارم هر چه زودتر درخشش شما را در مسابقات مختلف آسیایی و جهانی مشاهده کنم.

همچنین در پایان توسط رئیس و دبیر فدراسیون از ورزشکاران حاضر در مسابقات تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5530163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha