۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۲۳:۵۴

رئیس هیات بازی‌های بومی محلی گلستان:

مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در گلستان برگزار می شود

مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در گلستان برگزار می شود

گرگان- رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی گلستان از برگزاری مسابقات مینی فوتبال جام پرچم با حضور هزار و ۷۶۴ تیم در روستاهای استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرید اصغری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای حضور در رقابت‌های مینی فوتبال جام پرچم در گلستان تاکنون هزار و ۷۶۴ تیم روستایی ثبت‌نام کردند.

رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی گلستان افزود: دور مقدماتی این بازی‌ها ۲۱ مردادماه برگزار می شود و پایان تیرماه آخرین فرصت ارائه مدارک خواهد بود.

وی هدف از اجرای این مسابقات را ایجاد شور و نشاط در بین جوامع روستایی و عشایری برشمرد و گفت: تعداد افراد حاضر در این رقابت‌ها بیش از ۲۰ هزار نفر بوده و گلستان بعد از استان‌های فارس و کرمانشاه سومین استان به لحاظ تعداد جمعیت در این رقابت‌ها است.

رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی گلستان گفت: شهرستان‌های آق‌قلا، کلاله و گنبدکاووس به ترتیب با ۲۸۵، ۲۷۴ و ۲۶۹ تیم و شهرستان‌های بندرگز و آزادشهر به ترتیب با ۱۶ و ۱۴ تیم بیشترین و کمترین تیم‌های شرکت کننده را در این رقابت‌ها به خود اختصاص داده‌اند.

طبق گفته وی گرگان به عنوان مرکز استان، دارای ۸۲ تیم در این رقابت‌ها است.

اصغری بیان کرد: از کل تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها، ۳۴۳ تیم را بانوان تشکیل می‌دهند و تمام رقابت‌ها اعم از آقایان و بانوان در رده سنی بالای ۱۵ سال برگزار خواهد شد.

کد خبر 5532731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha