۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۸

نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس:

یک تیم تخصصی برای اجرای مصوبه مهدی‌شهر قطب دامپروری ایجاد شد

 یک تیم تخصصی برای اجرای مصوبه مهدی‌شهر قطب دامپروری ایجاد شد

سمنان - نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه با بیان اینکه پیشرفت اجرای طرح ملی قطب دامپروری مهدیشهر رضایت بخش است، گفت: یک تیم تخصصی برای تحقق این مهم ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس گلرو ظهر دوشنبه در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی سمنان به میزبانی دفتر وی در سمنان با بیان اینکه پیشرفت اجرای طرح ملی قطب دامپروری مهدی‌شهر رضایت بخش است، ابراز کرد: این طرح در زمره مصوبات سفر آبان ماه سال قبل رئیس جمهور به استان سمنان بوده است.

وی با بیان اینکه طرح ملی است و می‌بایست دقت نظر و پیگیری خوبی در این زمینه صورت گیرد، ابراز کرد: یک تیم تخصصی و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالا در اجرای این مصوبه سفر استانی رئیس جمهور ایجاد و شتاب خوبی به اجرای این طرح داده است.

گلرو با بیان اینکه اجرای طرح در زمینه تولید و اشتغال می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد، ابراز کرد: امیدواریم که بتوانیم با همراهی نهادهایی مانند جهاد دانشگاهی بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های روی زمین مانده را به ثمر برسانیم.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان مشاور علمی طرح ایجاد قطب دامپروری است، تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق این مصوبه استفاده می‌شود.

کد خبر 5535602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha