۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۹

در نمایشگاه تخصصی خانواده؛

پوشاک سنتی اقوام مختلف مرتبط با حجاب و عفاف به نمایش گذاشته شد

پوشاک سنتی اقوام مختلف مرتبط با حجاب و عفاف به نمایش گذاشته شد

مشهد ـ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: دوخت های سنتی و پوشاک سنتی اقوام که مرتبط با حجاب و عفاف هستند به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد موسوی از برگزاری نمایشگاه تخصصی نمایشگاه خانواده با عنوان «مهرانه» با مشارکت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی خبر داد و اظهار کرد: در این نمایشگاه تخصصی فضایی به مساحت بیش از ۵۰۰ مترمربع به این اداره‌کل اختصاص یافته و بخشی‌هایی از مظاهر عفاف و حجاب در حوزه‌های تخصصی این اداره‌کل به نمایش گذاشته شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: در این نمایشگاه غرفه‌هایی شامل جاده ولایت، حجاب در معماری، زن از دیدگاه شاهنامه، تورهای زیارتی، تشکل‌های صنفی، هتل‌ها، مؤسسات آموزشی گردشگری و تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی از حوزه‌های زیر مجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به این‌که در برخی رشته‌ها به‌صورت نمایش کارگاهی هنرمندان و صنعتگران مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: دوخت‌های سنتی و پوشاک سنتی اقوام که مرتبط با حجاب و عفاف هستند به نمایش گذاشته شده است.

موسوی با بیان این که نمایشگاه تخصصی خانواده با عنوان مهرانه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شده است، یادآورشد: این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۴ تیرماه جاری از ساعت ۱۷ تا ۲۱ پذیرای بازدید علاقمندان است.

کد خبر 5537349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha