۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۳۰

دبیر دانشگاهی ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی:

۳۱۷ بیمار جدید کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شد

۳۱۷ بیمار جدید کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شد

بیرجند- دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶۴ تست تشخیص مولکولی و سریع کرونا در استان انجام شده که از این تعداد ۳۱۷ مورد مثبت بوده است.

غلامرضا شریف زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶۴ تست تشخیص مولکولی و سریع کرونا در استان انجام شده که از این تعداد ۳۱۷ مورد مثبت بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۴۰ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای ۴۲۰ نفر به کرونا اثبات شده است.

شریف زاده بیان کرد: همچنین در حال حاضر ۱۰ نفر از بیماران کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال دو نفر وخیم است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: از مجموع مواد ابتلاء به کرونا در شبانه روز گذشته، ۱۱۴ مربوط به بیرجند و ۳۰ نفر مربوط به قائنات، هشت مورد بشرویه و هشت مورد بوده است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۵ مورد از مبتلایان به این ویروس از زیرکوه، ۳۰ مورد سرایان، ۲۱ مورد سربیشه، ۲۸ مورد فردوس، ۱۱ مورد نهبندان و ۳۷ مورد مربوط به طبس بوده است.

شریف زاده بیان کرد: با فوت دو مورد جدید ناشی از کرونا، مجموع کل فوتی‌های ناشی از ویروس در استان هزار و ۴۵۷ نفر است.

وی با اشاره به آمار واکسیناسیون کرونا بیان کرد: تاکنون ۵۸۷ هزار و ۵۶۰ نفر نوبت اول، ۵۳۲ هزار و ۷۴ نفر دز دوم و ۲۲۳ هزار و ۵۲۶ نفر دز سوم را تزریق کرده‌اند.

کد خبر 5547059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha