۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۹

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف خراسان رضوی خبر داد؛

اجرای مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در خراسان رضوی

اجرای مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در خراسان رضوی

مشهد ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم از ۲۴ تیر آغاز و تا ۲۰ مرداد ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر حسینی اظهار کرد: رقابت ۲۳۱۷ نفر از نقاط مختلف استان در مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی از ۲۴ تیرماه آغاز شده و تا ۲۰ مردادماه ادامه دارد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: ۲۵ داور برادر و خواهر قضاوت این دور از مسابقات را در بخش غیر حضوری و حضوری بر عهده دارند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات بر اساس شرایط و تعداد شرکت کنندگان در برخی از شهرستان‌ها به صورت ویدئو کنفرانسی و در برخی به صورت حضوری و با تجمیع شرکت کنندگان چند شهرستان در یک شهرستان واحد برگزار می‌شود.

حسینی افزود: در بخش غیر حضوری داوری آن توسط داوران مستقر در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اظهار کرد: ۱۳۹۰ بانو و ۹۲۷ آقا در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جز، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و تواشیح، هم‌خوانی و هم‌سرایی و اذان در این دوره از مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

وی بیان کرد: شهرستان مشهد با ثبت‌نام ۷۲۳ نفر بیشترین آمار را دارد و شهرستان‌های طرقبه شاندیز با ۲۴۸ نفر و کاشمر با ۱۹۱ نفر در جایگاه دوم و سوم قرار دارند، همچنین در این دوره از مسابقات ۱۷۸ شرکت کننده از شهرستان نیشابور برای حضور در مرحله استانی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

حسینی اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در مشهد با حضور ۷۲۳ نفر از ۱۸ تیرماه آغاز و تا ۲۰ مردادماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5549552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha