۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۰۹

فرماندار نیر خبر داد؛

لکه‌گیری ۹۰ هزار مترمربع از راه‌های اصلی نیر در سال‌جاری

لکه‌گیری ۹۰ هزار مترمربع از راه‌های اصلی نیر در سال‌جاری

نیر- فرماندار شهرستان نیر گفت: هفت کیلومتر روکش آسفالت و ۹۰ هزار متر مربع لکه‌گیری راه‌های اصلی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال انجام شد.

شهرام محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان نیر امسال به کارگاه راهسازی و آسفالت‌ریزی تبدیل شده به طوری که شاهد لکه‌گیری‌های وسیع در خیابان‌ها و راه‌های اصلی این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به واقع شدن نیر در مسیر جاده ترانزیتی بین استان اردبیل و چند استان همسایه تصریح کرد: روزانه شاهد تردد هزاران دستگاه ماشین ترانزیتی، مسافربری و گردشگری در این شهرستان هستیم که همین امر حساسیت رسیدگی به وضعیت محورهای مواصلاتی را بیشتر می‌کند.

فرماندار نیر نگهداری و ترمیم جاده داخل شهر را صرفاً متوجه شهرداری ندانست و گفت: همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی به ویژه راهداری در این راستا مهم و ضروری است.

محمدی وضعیت نامناسب راه‌ها در چند ماه اخیر را یادآور شد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده، همت اداره راهداری شهرستان نیر و اداره کل راهداری استان اردبیل هفت کیلومتر روکش آسفالت و ۹۰ هزار متر مربع لکه‌گیری راه‌های اصلی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال انجام گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۹ کیلومتر راه روستایی شامل ۶ کیلومتر راه کوراییم - خلفلو و سه کیلومتر راه روستای اباذر - تک‌بلاغ زیرسازی و آسفالت‌ریزی شده است.

محمدی اضافه کرد: با توجه به اینکه آسفالت خیابان اصلی داخل شهر نیر در دی ماه سال گذشته و در دمای زیر صفر درجه انجام شده بود، پیگیری اجرای مجدد این موضوع انجام شد و در بیش از ۷۰۰ متر داخل شهر آسفالت‌ریزی مجدد صورت گرفت.

وی بیان کرد: برای آسفالت‌ریزی کامل خیابان داخل شهر نیر و کنارگذر شمالی ناقص، از منابع در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بهره‌گیری خواهیم کرد.

محمدی در ادامه اظهار کرد: راه روستایی نیر به خانم بالا کندی که سه کیلومتر است با پیگیری‌های انجام شده از طریق بسیج سازندگی و اداره راهداری آسفالت‌ریزی می‌شود.

وی تصریح کرد: در راه روستای کوراییم - دابانلو به طول ۶ کیلومتر زیرسازی انجام و سه کیلومتر آن به پایان رسیده است.

محمدی گفت: بعد از سال‌ها انتظار راه کورائیم - خلفلو به طول ۶ کیلومتر و اباذر - تک بلاغ به سه کیلومتر زیرسازی و آسفالت‌ریزی شد.

وی افزود: پس از سال‌ها طرح مطالبه مردمی، راه کریق - آرموداغ به طول هشت کیلومتر تا پایان شهریورماه سال‌جاری نهایی شده و پس از اتمام آسفالت تحویل می‌شود.

فرماندار نیر با اشاره به مشکل ترافیک داخل شهر نیر خاطرنشان کرد: تلاش کردیم این موضوع را در ادبیات غالب استان وارد کنیم و موفق شدیم با اصرار احداث کنارگذر نیر را به مرحله انتخاب پیمانکار برسانیم تا در ادامه عملیات اجرایی آن آغاز شود.

کد خبر 5553119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha