۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۱۶

حسین متولیان شرح داد؛

ماجرای شعر و موسیقی تیتراژ «شب دهم» در برنامه «هفت آوا»

ماجرای شعر و موسیقی تیتراژ «شب دهم» در برنامه «هفت آوا»

سیدحسین متولیان کارشناس برنامه «هفت آوا» در شبکه نسیم توضیحی درباره شهر و موسیقی تیتراژ سریال «شب دهم» ساخته حسن فتحی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه «هفت ترانه» که در شبکه شما جزو پرمخاطب‌ترین برندهای تلویزیونی محسوب می‌شد، با تعطیلی این شبکه و با همان تیم تولید سابق از ششم مرداد ماه در شبکه نسیم با مخاطبان خود همراه شده است.

این برنامه همزمان با آغاز ایام محرم در قالب برنامه «هفت آوا» روانه آنتن شبکه نسیم شد.

اجرای برنامه را همچنان سامان ارس خان و علی یگانه برعهده دارند و در ایام محرم سیدحسین متولیان به عنوان شاعر و کارشناس، در میزبانی این برنامه، مجریان را همراهی خواهد کرد تا مروری بر آثار موسیقایی مرتبط با عاشورا داشته باشد.

در قسمت اخیر برنامه به موسیقی سریال «شب دهم» به کارگردانی حسن فتحی پرداخته شد و حسین متولیان در این باره توضیحاتی ارائه کرد.

متولیان در این بخش توضیح داد: حسن فتحی زمانی «پهلوانان نمی میرند» را کار کرده بود و وقتی رسید به «شب دهم» گفته بود خیلی دوست دارد با فردین خلعتبری کند.

وی اضافه کرد که حسن فتحی در شب دهم با فردین خلعتبری همکاری می‌کند و خلعتبری هم باب همکاری با افشین یداللهی را باز می‌کند.

متولیان همچنین عنوان کرد: ما می‌خواهیم ترانه‌ای باشد که هم اشاره‌ای به سریال باشد و هم تناسبی با ایام محرم داشته باشد و او خودش می‌گوید که افشین یداللهی او را شگفت‌زده کرده است.

کد خبر 5554350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha