۱۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷

در گفتگو با مهر تشریح شد؛

تمهیدات شهرداری منطقه ۱۱ برای تاسوعا و عاشورای حسینی

تمهیدات شهرداری منطقه ۱۱ برای تاسوعا و عاشورای حسینی

شهردار منطقه ۱۱ تهران از تمهیدات مدیریت شهری این منطقه برای برگزاری مراسمات مذهبی تاسوعا و عاشورای حسینی در دارالولایه شهر تهران خبر داد.

سید محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر از اقدامات مدیریت شهری ویژه عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در محله‌های مرکزی تهران خبر داد و گفت: کلیه عوامل اجرایی خدمات شهری و محیط زیست در حالت آماده باش هستند و از پیش از آغاز مراسم تا پایان حضور دسته جات عزاداری در معابر پاکسازی و شست و شوی خیابان‌ها ادامه دارد.

شهردار منطقه ۱۱ افزود: بیش از ۲۰۰ نیروی انسانی به همراه تجهیزات در حالت آماده باش هستند تا در صورت بروز برخی موضوعات از پیش تعیین نشده مانند بارش و یا آبگرفتگی و یا انباشت زباله در محل‌های پر تردد وارد عمل شوند و اقدامات لازم را اجرایی کنند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌هایی که با پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۱ انجام شده است برای تسهیل در تردد شهروندان و ارائه خدمات حمل و نقل عمومی تا پاسی از شب آماده هستیم و پیش بینی‌های لازم انجام شده است.

موسوی خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز ماه محرم برای جلب رضایت شهروندان و تسهیل در تردد و بهره برداری از حمل و نقل عمومی، ایستگاه‌های اتوبوس سطح محدوده که دچار نواقص آسفالت بود توسط معاونت فنی و عمرانی این منطقه تراش شد و اصلاحات لازم برای تردد راحت تر در این ایستگاه‌ها انجام شد.

شهردار منطقه ۱۱ اظهار کرد: شش ساختمان بزرگ مقیاس منطقه ازجمله ساختمان تاکسیرانی و پست توسط اداره زیباسازی منطقه ۱۱ به ابرپرچم های متبرک به ضریح حضرت اباعبدالله علیه السلام مزین شد و کلیه معابر و میادین با پرچم‌ها، ریسه‌ها و کتیبه‌های ویژه ماه محرم مزین شد تا حال و هوای شهر برای عزاداری این ایام فراهم شود.

شهردار منطقه ۱۱ گفت: توسط اداره روابط عمومی منطقه ۱۱ مسابقات ویژه عکاسی و برپایی نمایشگاه عکس از اثار شهروندان از عزاداری در محله‌های مرکزی تهران نیز تدارک دیده شده است و هیئات پر تردد منطقه نیز توسط این اداره شناسایی شده تا در قالب‌های گرافیکی از طریق صفحات مجازی اطلاع رسانی شود.

موسوی عنوان کرد: از سوی معاونت خدمات شهری منطقه ۱۱ کلیه هیئات پر تردد و معابر اصلی برای میزبانی از عشاق الحسین علیه السلام طی چند نوبت شست و شو و نظافت می‌شود و گشت‌های ۱۳۷ در محدوده تردد دارند تا در صورت بروز مشکلات یا معضلات شهری سریعاً موضوع را مرتفع کنند.

کد خبر 5556499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha