۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۵۴

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران مطرح کرد؛

تعمیر ۵۵۰ دستگاه اتوبوس تا پیش از شروع سال تحصیلی مدارس

تعمیر ۵۵۰ دستگاه اتوبوس تا پیش از شروع سال تحصیلی مدارس

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت:۲۲۰ میلیارد تومان برای تعمیر ۵۵۰ دستگاه به شبکه تزریق شده و تا پیش از آغاز مدارس این اتوبوس‌ها وارد مدار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در مراسم افتتاح پایانه اکباتان با بیان اینکه ۳۰ درصد هزینه ساخت این پروژه طی یک سال اخیر تأمین شد گفت: این پروژه در حوزه تعمیر و نگهداری این امکان را می‌دهد تا سرویس‌های دوره‌ای بهتر انجام شوند.

وی ادامه داد: پیش از افتتاح این پایانه باید ۱۰ قطار خود را در تونل‌ها نگهداری می‌کردیم اما اکنون در بستر این پایانه می‌توان قطارها را در مکانی درست نگهداری کنیم.

شفیعی تصریح کرد: این پایانه منجر به افزایش توان مسافرگیری می‌شود.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به پلازای شهری گفت: روی این پایانه پلازای شهری ایجاد خواهد شد.

وی اظهار کرد: در حوزه طول شبکه رتبه بیستم دنیا را در میان ۲۵۰ شهر جهان داریم و علی رغم تمام مشکلات اقتصادی در حوزه ساخت مترو کاملاً خودکفا هستیم و وابستگی‌های نسبی در حوزه ساخت واگن وجود دارد.

شفیعی به بیان اینکه سال‌های پیش با یک عقب ماندگی مواجه بودیم گفت: اما خوشبختانه تا حدود زیادی مشکلات برطرف شده اکنون شاهد بازگشایی کامل مدارس پس از دو سال هستیم و باید زیرساخت‌های شهری را افزایش دهیم.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: در جهت افزایش ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی علی رغم تمامی محدودیت‌های مالی مدیریت شهری ۲۲۰ میلیارد تومان برای تعمیرات ۵۵۰ دستگاه تزریق شد و تا پیش از آغاز مدارس این اتوبوس‌ها وارد مدار خواهد شد.

شفیعی گفت: تا ماه‌های آینده ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی وارد یکی از خطوط می‌شود و ۵۰۰ دستگاه دیگر نیز قرار است وارد شود.

کد خبر 5567483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha