۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۱

رئیس سازمان صمت اردبیل خبر داد؛

تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه صنعت اردبیل

تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه صنعت اردبیل

اردبیل- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: صد درصد مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در حوزه صنعت، معدن و تجارت در استان اردبیل تحقق یافته است.

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اولین مصوبه مربوط به موضوع تکمیل اکتشاف حوزه معدنی قزل‌اوزن بود که با پیگیری‌های انجام شده به همراه استاندار اردبیل و معاون معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مراحل کار انجام شده و تا پایان سال تخمین ذخیره انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: پیمانکار در محل اجرای پروژه مستقر شده و آخرین مراحل تخمین ذخیره برای اکتشاف در حال انجام است و امیدواریم مواد ارزشمند مس، طلا و مولیبدن از این حوزه معدنی برداشت شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل دومین مصوبه سفر رئیس جمهور را تأمین پرداخت مبلغ سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای صنعتی و تولیدی اعلام کرد و گفت: مقرر بود برای ۴۵ واحد صنعتی و تولیدی سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شود که مراحل پرداخت این تسهیلات آغاز شده است.

صادقی افزود: تاکنون یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از این منابع برای واحدهای صنعتی و تولیدی استان پرداخت شده و همچنان روند پرداخت تسهیلات با همکاری ۶ بانک عامل ادامه دارد.

وی به سومین مصوبه سفر رئیس جمهور در حوزه صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و ادامه داد: در این بند تسریع در سرمایه‌گذاری شرکت شستا در گرمی مورد توجه بود که ما جواز تأسیس را صادر کرده و زمین اجرای پروژه را نیز مشخص کردیم.

تعلل شستا در اجرای پروژه‌های صنعتی جبران شود

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شرکت شستا در اجرای پروژه تعلل می‌کند ولی امیدواریم با پیگیری مسئولان استانی و نماینده شهرستان گرمی در سریع‌ترین زمان این پروژه اجرایی و عملیاتی شود.

وی چهارمین مصوبه را واگذاری زمین برای درختکاری در اطراف شرکت آرتا پلاست اعلام کرد و گفت: قرارداد این کار به انجام رسیده و زمین نیز در اختیار این مجموعه قرار گرفته تا عملیات درختکاری را انجام دهند.

صادقی اضافه کرد: همه چهار بند مصوبه سفر رئیس جمهور در حوزه صنعت، معدن و تجارت به انجام رسیده و صد درصد انجام این تعهدات را در سطح استان شاهد هستیم.

وی بیان کرد: در سال مزین به «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» نیز در حمایت از این مجموعه‌ها مجوز رایگان صادر و پرداخت تسهیلات از محل تبصره ۱۸ برای کارآفرینان و فعالان واحدهای تولیدی دانش‌بنیان در حال انجام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: بر اساس تفاهمنامه‌ای که با پارک علم و فناوری به امضا رسانده‌ایم، سعی ما بر این است تا تعهداتمان را به شکل کامل انجام دهیم تا شرکت‌های دانش‌بنیان در استان بتوانند فعالیت‌های مناسب و رو به جلویی را داشته باشند.

کد خبر 5567548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha