۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۲۱

مدیرکل اوقاف اردبیل خبر داد؛

آغاز برگزاری مسابقات سراسری قرآن در اردبیل

آغاز برگزاری مسابقات سراسری قرآن در اردبیل

اردبیل - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در اردبیل خبر داد و گفت: تعداد ۱۱۸ نفر از استان اردبیل در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری اوقاف و امور خیریه در اردبیل اظهار کرد: چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در مرحله استانی با حضور ۱۱۸ نفر به تفکیک ۸۳ نفر برادر و ۳۵ نفر خواهر در روزهای دهم و یازدهم شهریورماه در اردبیل برگزار می‌شود.

وی به سرفصل‌های آزمون این دوره از مسابقات قرآن اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان در چهل و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن، در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و دعاخوانی در بخش خواهران و برادران، اذان ویژه برادران و تواشیح ویژه خواهران به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل برگزاری مسابقات قرآن کریم را عامل مهمی در ایجاد روحیه خودباوری و امید در بین جوانان عنوان کرد و گفت: مسابقات قرآنی، گامی بزرگ در راستای ترویج فرهنگ قرآنی بوده و تأثیرات بسیاری در شکوفایی استعداد جوانان و ایجاد روحیه خودباوری و امید و نشاط و ایجاد معنویت در دل خانواده‌ها دارد.

حجت‌الاسلام ستوده گفت: شرکت کنندگان در مسابقات سراسری قرآن می‌توانند با مراجعه به سایت https://ardebil.oghaf.ir/ اطلاعات لازم را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش خواهران روز ۱۰ شهریور و برادران روز ۱۱ شهریور امسال در محل سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) واقع در خیابان عالی قاپوی اردبیل برگزار می‌شود.

کد خبر 5571588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha