۳ شهریور ۱۴۰۱، ۲۳:۰۰

حسینی:

اقتدار دفاعی موجب آرامش خاطر مردم است

اقتدار دفاعی موجب آرامش خاطر مردم است

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: اقتدار دفاعی موجب آرامش خاطر مردم و امیدواری به آینده روشن است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد حسینی امروز (پنجشنبه) در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با عنوان «صنعت دفاعی، دانش‌بنیان، اقتدارآفرین»، در جریان آخرین دستاوردها و قابلیت‌های نیروهای مسلح کشورمان در عرصه تولید صنایع دفاعی بویژه استفاده از فناوری‌های نو و دانش بنیان در تولید محصولات مختلف قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران، دستاوردها و پیشرفت‌های نیروهای مسلح در حفاظت از تمامیت ارضی ایران اسلامی را ستودنی و غرور انگیز توصیف کرد و گفت: نیروهای مسلح روز به روز با ابتکار، خلاقیت و نوآوری نیازهای دفاعی کشور را تأمین می‌کنند به گونه‌ای که دشمنان ملت ایران دیگر جرأت تعدی و تجاوز به مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور را ندارند.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس این نمایشگاه را تجلی توجه به شرکت‌های دانش بنیان دانست و گفت: خلاقیت، نوآوری و ابتکارات موجود در این حوزه می‌تواند به سایر بخش‌ها بویژه صنایع منتقل شود تا شاهد ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و صنعتی کشور باشیم.

حسینی با قدردانی از همه کسانی که برای عزت و اقتدار ملت ایران تلاش می‌کنند، تصریح کرد: اگر امروز در مقابل تهاجمات دشمنان غدار، مصون هستیم بخاطر این است که فرزندان این مرزوبوم شبانه روزی در تلاش هستند تا مقتدر و عزتمند باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز در بسیاری از صنایع دفاعی خودکفا بوده و از دانش بومی در این عرصه برخوردار هستیم، گفت: این در حالی است که در دوران دفاع مقدس برای تهیه کوچک‌ترین ملزومات دفاعی با مشکلات زیادی مواجه بودیم و امروز با درایت فرمانده کل قوا و تلاش شبانه روزی مسئولین مربوطه به جایگاه برجسته‌ای رسیدیم که موجب آرامش خاطر و امیدواری به آینده درخشان است.

اقتدار کشور در عرصه دفاعی معادلات استکبار جهانی را بر هم زد

به گزارش مهر، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان نیز در بازدید از این نمایشگاه، ضمن تقدیر و تشکر از پیشرفت‌های صورت گرفته توسط دست اندر کاران صنعت دفاعی، گفت: در این نمایشگاه شاهد تلاش‌ها و به ثمر رسیدن زحمات عزیزمان در مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بودیم.

وی افزود: واقعیت این است پیشرفت‌های صنعت دفاعی کشور حاصل باور عمیق به جمله «ما می‌توانیم» است.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه صنعت دفاعی کشور تجلی گاه تلاش‌های مجاهدان، دانشمندان و متخصصان انقلابی این کشور است، گفت: پیشرفت‌های صنعت دفاعی افزایش حس اعتماد به نفس ملی را به همراه دارد و امیدواریم این پیشرفت‌ها به پیشرفت سایر حوزه‌های کشور نیز بیانجامد.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه اقتدار روزافزون کشور ما در عرصه دفاعی معادلات استکبار جهانی را بر هم زده است تصریح کرد: این توانمندی ما به دلگرمی دوستان و افتخاری برای مستضعفان جهان است.

طحان نظیف با بیان اینکه تلاش دشمنان جمهوری اسلامی ایران توقف مسیر رشد کشور است، تصریح کرد: زمینه‌هایی که ما در حوزه صنعت دفاعی تجربه کردیم، حاصل آن ناکامی دشمنان بوده و «ایران مقتدر»، حقیقتی است که دشمنان ملت بزرگ ایران باید آن را بپذیرند.

وی با بیان اینکه رشد توسعه امنیت و اقتدار زمینه رشد علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است، گفت: این یک واقعیت است که هر چه میزان امنیت و اقتدار در کشور بیشتر باشد زمینه‌های رشد در سایر حوزه‌ها نیز بیشتر خواهد بود.

کد خبر 5573002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha