۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۴۵

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی مطرح کرد؛

تهیه وسایل نقلیه عمومی برای برگشت زائران از عراق به ایران

 تهیه وسایل نقلیه عمومی برای برگشت زائران از عراق به ایران

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: برنامه‌ریزی‌ برای زائرانی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند انجام شده و وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس به تعداد کافی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، سید مصطفی فاطمی با اشاره به تحولات و اتفاقات کشور عراق، اظهار کرد: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و ستاد مرکزی اربعین هماهنگی کامل با هم دارند و در این باره بین این دو دستگاه هماهنگی لازم برای ارائه خدمات شایسته به زائران وجود دارد.

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی افزود: درخواست ما از زائران این است که با توجه به اتفاقات کشور عراق تا اطلاع ثانوی از مراجعه به مرزهای استان‌های خوزستان، کرمانشاه و ایلام خودداری کنند تا شاهد ازدحام در مرزها نباشیم.

وی اضافه کرد: به‌منظور ارائه خدمات شایسته به زائران اربعین حسینی، پیش‌بینی اسکان موقت برای آن‌ها در مرزها انجام شده و تا این لحظه گزارشی درباره مشکلات زائران نداشتیم، خوشبختانه با کمک مردم و مسئولان آرامش در مرزها برقرار است و زائران در سلامت کامل هستند.

فاطمی گفت: در هر سه استان که با کشور عراق مرز مشترک داریم، تمهیدات لازم اندیشیده شده و پیش‌بینی‌های لازم تدارک دیده شده است، ادارت کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سه استان خوزستان، کرمانشاه و ایلام در خدمت زائران هستند.

کد خبر 5577317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha