۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۱۰

فرماندار سرعین:

برخی از مدیران سرعین ناتوان از ادامه مسیر خدمت به مردم هستند

برخی از مدیران سرعین ناتوان از ادامه مسیر خدمت به مردم هستند

سرعین- فرماندار شهرستان سرعین گفت: برخی از مدیران سرعین ناتوان از ادامه مسیر خدمت به مردم هستند که حتما عذر این مدیران را خواهیم خواست.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان سرعین ظهر پنجشنبه در مراسم معارفه معاون سیاسی فرمانداری سرعین با بیان اینکه مسئولین سرعین «جهاد تبیین» را سرلوحه کار خود قرار دهند، اظهار کرد: برخی از مدیران سرعین ناتوان از ادامه مسیر خدمت به ملت هستند که حتماً عذر این مدیران را خواهیم خواست.

باقر باقرزاده با بیان اینکه محوری‌ترین برنامه دولت سیزدهم ارائه خدمات صادقانه و بدون منت به مردم است، افزود: تمامی رؤسای ادارات باید برای پیشبرد اهداف دولت سیزدهم که رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است به صورت جهادی تلاش کنند.

وی بیان کرد: برخی از روستاییان به اداره‌ای مراجعه کردند و مدیر مربوط بدون اطلاع قبلی در مرخصی بوده‌اند که باید تمامی مسئولین از این پس باید در مرخصی‌ها جانشینی برای خود انتخاب کنند.

فرماندار شهرستان سرعین با اشاره به توسعه صنعت پاک گردشگری با هدف رونق اشتغال و سرمایه‌گذاری در این شهرستان، ادامه داد: با توجه به اینکه سرعین یکی از مهمترین مقصد گردشگری در کشور است به همین منظور رونق و توسعه شهر را بر پایه صنعت پاک گردشگری ریل‌گذاری خواهیم کرد.

باقرزاده افزود: دولت شبانه‌روزی در تلاش است تا مشکلات و گره‌های اقتصادی مردم را به بهترین شکل برطرف کند که شایسته است با همراهی رسانه‌ها در این حوزه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به عموم مردم مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5579081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha