۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۵۲

امیر ولی‌وند:

رزمایش مقابله با گروه‌های تروریستی برگزار می‌شود

رزمایش مقابله با گروه‌های تروریستی برگزار می‌شود

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: انواع رزمایش‌ها را برای دانشجویان دافوس ارتش پیش‌بینی کرده‌ایم و بر این اساس، رزمایش‌هایی مانند مقابله با گروه‌های تروریستی هم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر شیخ معاون آموزش ارتش، امیر دریادار کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر ولی‌وند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

امیر ولی‌وند در این مراسم طی سخنانی، گفت: دانشگاه دافوس بعد از پیروی انقلاب اسلامی و حتی در دوران ۸ سال دفاع مقدس هیچ گاه تعطیل نشد و استادان این دانشگاه با حضور در جبهه‌ها نشان دادند که جنگ و دفاع بدون علم دانش پیش نخواهد رفت.

وی با اشاره به روند پذیرش دانشجویان در سال تحصیلی جدید این دانشگاه، افزود: این دانشگاه در راستای تربیت افسران بصیر و دانشمند آزمونی فراگیر را برگزار کرد و ۳۵۰ نفر را برای مصاحبه دعوت و ۲۶۰ نفر را پذیرش کرد. همچنین ۱۸ نفر دانشجوی خارجی پذیرش شده‌اند که برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که این تعداد دانشجوی خارجی از عراق، عمان، هندوستان، پاکستان و تاجیکستان در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در ادامه درباره دوره‌های تحصیلی در این دانشگاه، بیان کرد: دوره‌های مختلف مانند رزمایش روی نقشه و برگزاری دوره‌های مقابله با گروهای تروریستی را برگزار می‌کنیم، به عنوان مثال سال پیش از تجارب بسیار خوبی که دانشجویان عراقی از مقابله با داعش داشتند استفاده شد.

امیر ولی وند تصریح کرد: اصل دانشگاه به دانشجو و دانشگاه است؛ ما استادان بسیار خوبی داریم و لحظه‌ای برای رشد و تعالی دانشجویان را از دست نمی‌دهیم.

کد خبر 5581076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha