۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۳۷

امیر نصیرزاده:

شهدای مدافع حرم از عمق استراتژیک کشورمان دفاع کردند

شهدای مدافع حرم از عمق استراتژیک کشورمان دفاع کردند

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهدای مدافع حرم با ایثار و از خود گذشتگی در آن سوی مرزها از حریم، امنیت و عمق استراتژیک کشورمان دفاع کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر عزیز نصیرزاده جانشین ستاد کل نیروهای مسلح به همراه حجت الاسلام عبدالعلی گواهی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل و سردار ابوالقاسم شریفی رئیس ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح با خانواده شهید مدافع حرم، مهدی ذاکر حسینی دیدار کرد.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در این دیدار گفت: شهدای مدافع حرم با ایثار و از خود گذشتگی در آن سوی مرزها از حریم، امنیت و عمق استراتژیک کشورمان دفاع کردند.

وی با تاکید بر اهمیت نقش شهدای مدافع حرم در ایجاد آرامش در جامعه، گفت: شهدای مدافع حرم با انگیزه بالا و ایمان باور نکردنی از زندگی، خانواده و آسایش و راحتی خود گذشتند و با عشق به جهاد و دفاع از ارزش‌ها و حرم آل الله، با دشمن مبارزه کردند که لازم است قدر این رویش‌های جدید و ارزشمند را دانست.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه شهیدان در مسیر شهادت حمایت و صبوری خانواده‌هایشان را داشتند، افزود: صبر و شکیبایی خانواده شهدا که با اشتیاق فرزندان خود را راهی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل و دفاع از حریم اهل بیت (ع) می‌کنند، از امدادهای غیبی و الهی است و این عزیزان الگوی صبر و استقامت هستند.

شهید ذاکر حسینی فرزند یکی از کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به صورت داوطلبانه به سوریه اعزام و در سال ۱۳۹۵ در منطقه حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده پیکر مطهر این شهید والامقام هنوز هم به کشور برنگشته است.

کد خبر 5582499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha