۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۱۱

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

طنین‌انداز شدن ندای «سلام یامهدی» در مسجد سهله + فیلم

طنین‌انداز شدن ندای «سلام یامهدی» در مسجد سهله + فیلم

دبیر ستاد اربعین شهرداری تهران از برگزاری پویش «سلام یامهدی» در مسجد سهله خبر داد و گفت: در این پویش، جمعی از محبین اهل بیت (ع) از ملیت‌های مختلف گرد هم آمدند و ندای سلام یامهدی سر دادند.

محمدامین توکلی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص برگزاری پویش «سلام یامهدی» در مسجد سهله گفت: اینجا میعادگاه عاشقان امام زمان (عج)، مسجد سهله است که به همت عزیزان و عاشقان امام زمان (عج) شاهد برگزاری مراسم توسل و اظهار ارادت به صاحب‌الزمان (عج) در این مکان مقدس بودیم.

دبیر ستاد اربعین شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در این پویش، جمعی از محبین اهل بیت (ع) از ملیت‌های مختلف گرد هم آمدند و ندای سلام یامهدی سر دادند و کنار هم برای ظهور امام زمان (عج) دعا کردند.

وی اظهار کرد: خداوند توفیق داد دوستانی که پویش سلام یامهدی را از مدتی قبل دنبال می‌کردند، در عتبات عالیات، شهر کوفه و مسجد سهله توانستند با کمک برادران عراقی، لبنانی، افغانی و همه محبین اهل بیت (ع) کنار هم مراسم بزرگ و دلنشین سلام یامهدی را توسط آقای ابوذر روحی و خواننده‌های عراقی، لبنانی و بحرینی اجرا کنند.

توکلی‌زاده تصریح کرد: خداوند را شاکریم که این توفیق نصیب ما شد و انشالله جز رهروان حضرت مهدی (عج) باشیم.

پیش از این؛ محمدحسن جعفرزاده در نشست خبری ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران از راه اندازی پویش سلام یا مهدی و استفاده از ظرفیت ایجاد شده از سرود سلام فرمانده در مراسم راهپیمایی اربعین خبر داده بود و گفته بود: چارچوب نگاه ما این است که بتوانیم گفتمان محوری را در فضای اربعین شکل دهیم.

کد خبر 5587751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha