۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۴۰

مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی:

رزمایش اربعین زمینه ساز گشایش دریچه های ظهور است

رزمایش اربعین زمینه ساز گشایش دریچه های ظهور است

کربلا- مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به حضور باشکوه مردم در پیاده روی اربعین گفت: این رزمایش سبب گشایش دریچه های ظهور می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجید باباخانی شامگاه دوشنبه در مراسم عزاداری اربعین حسینی در موکب فاطمه الزهرا (س) شهرستان بابل در کربلا با اشاره به جایگاه مهم زائران حسینی در روایات، گفت: براساس روایتی از امام معصوم، گناهان زائر سیدالشهدا در نخستین قدمی که بر می‌دارد، بخشیده می‌شود و لذا زائر امام حسین (ع) باید قدردان این نعمت الهی باشد.

وی افزود: در طول تاریخ پس از شهادت امام حسین (ع) مسیر زیارت با موانع متعددی مواجه شد و توفیق زیارت برای بسیاری از افراد ممکن نبود و باید قدردان این نعمت زیارت باشیم.

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به بسته شدن مسیر زیارت سیدالشهدا در ایام فراگیری بیماری کرونا، اظهار کرد: در شرایط کنونی که به ظاهر موانعی وجود ندارد، از بسیاری افراد به دلیل مشکلات به وجود آمده توفیق زیارت اربعین سلب شد.

وی ادامه داد: خادم اربعین قدر خدمت به زائر پیاده سیدالشهدا بداند زیرا کسی که به زوار امام حسین خدمت می‌کند مورد توجه امام عصر (عج) است.

حجت الاسلام باباخانی، فضای کربلا را در این ایام فضای حزن واندوه دانست و اظهار کرد: حب سیدالشهدا ما را باید به امام عصر متصل کند و این مسیر رزمایش اربعین باید دریچه‌های مسدود شده ظهور را برای بشریت بگشاید.

کد خبر 5588382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha